Škoda i dalje najprodavanija, hibridi su u modi: Ovako izgleda tržište automobila u prvoj polovini godine

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Vitez Koja
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • cene

    15. avgust 2023 | 16:30

    polovnih automobila na pomenutom sajtu su nerealne. u proseku svaka cena bi trebala da bude 20 do 30 posto manja. i svako ko sad kupi auto po prvoj ceni je b.....

  • Vitez Koja

    15. avgust 2023 | 14:27

    Ma zabole me za tu statistiku.Kupovati nešto što ima nerealnu cenu, odnosno isti proizvod je poskupeo i do 100% u odnosu na isti predhodni model automobila je suludo.Ja sam hteo da kupim novi auto, ali na kraju sam sredio postojeći star 10 godina i vozim se.Da budem rob automobilu, da plaćam kredite za iznose prosečnih automobila, za koje ste do pre par godina mogli da kupite jednosoban stan, ne pada mi napamet.Ubeđen sam da će proizvođači morati da nađu način kako da pojeftine automobile, jer nijedna druga statistika se ne uklapa u taj njihov rast prodaje.A to je pad standarda kako kod nas, tako i širom Evrope, a to je da Kinezi polako ulaze sa jeftinijim vozilima, sličnog kvaliteta, da su se vratile i stabilizovala cene sirovina...Takođe ta tendencija da su svi modeli idu ka SUV-ovima mislim da je gotova, jer to iziskuje veći trošak održavanja, guma, potrošnje...a realno većina ljudi 90% svog vremena provodi u gradu, gde mu treba nešto što malo troši, što može da se lako parkira, lako i jeftino održavanje.Takvih automobila skoro da trenutno nema.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA