Vau nismo znali da si ti ekspert za ekologiju , a cak imas i diplomu politickih nauka svaka cast. Ostavi s emalo interneta , mnogo slusas ptopagandu naftne industrije, a toga nisi ni svjestan.
Srbija bi trebala da uvede EURO 5 a sto se tiče zabrane ja u to neverujem jer Ako su automobili servisirani katalizator funkcioniše onda se on moze i u EU voziti. Problem je u Srbiji sto nema dovoljno dobrih servisa Pa se to servisiranje obavi loše .U servisnoj knjizici tačno piše sta sve mora da se uradi Rezimo na 120000 km ali to se ne postuje nego Kvazi sve je uredu promeni udje i to je gotovo . U tom slučaju to vozilo moze biti opasno u saobraćaju .
dragomir
pa velika vecina trecih zemalja zabranjuje uvoz starih automobila i sad ono nećeš ti mene otkaciti nego ja cu tebe
Podelite komentar
Flying Squirrel
u Srbiji biće kao na Kubi voziće se automobili 70 godina stari automobili zato što polovni iz evrope nemogu da se uvezu
Podelite komentar
Mihajlo
Krajnji cilj ovih mera jeste sto manje posedovanja vozila a sto vise iznajmljenih. Kakav CO2 i bakraci...
Podelite komentar
H
@Mihajlo
Vau nismo znali da si ti ekspert za ekologiju , a cak imas i diplomu politickih nauka svaka cast. Ostavi s emalo interneta , mnogo slusas ptopagandu naftne industrije, a toga nisi ni svjestan.
Podelite komentar
Crni
@Mihajlo
H sta mislis ako ne mogu da dodju do repromaterijala za vozila kako ce doci do istog. Pitanje od milion dolara
Podelite komentar
Ivan
Srbija bi trebala da uvede EURO 5 a sto se tiče zabrane ja u to neverujem jer Ako su automobili servisirani katalizator funkcioniše onda se on moze i u EU voziti. Problem je u Srbiji sto nema dovoljno dobrih servisa Pa se to servisiranje obavi loše .U servisnoj knjizici tačno piše sta sve mora da se uradi Rezimo na 120000 km ali to se ne postuje nego Kvazi sve je uredu promeni udje i to je gotovo . U tom slučaju to vozilo moze biti opasno u saobraćaju .
Podelite komentar