Ovo je marka automobila s najviše kvarova u Evropi
Izveštaj se bazira na istraživanju 52.430 vozača u pet evropskih zemalja, koje pokazuje da azijske marke i dalje vode na lestvici pouzdanosti iz godine u godinu
Organizacija potrošača i korisnika (OCU) svake godine objavljuje izveštaj u kojem otkriva marke s najpouzdanijim i najmanje pouzdanim automobilima na tržištu. Na bazi ovih podataka možemo otkriti koja je do sada najnepouzdanija marka automobila i s najviše kvarova u Evropi.
Kako navodi Auto Klub, izveštaj se bazira na istraživanju 52.430 vozača u pet evropskih zemalja, koje pokazuje da azijske marke i dalje vode na lestvici pouzdanosti iz godine u godinu.
Studija OCU otkriva da Lexus (95 bodova), Subaru (93 boda) i Toyota (91 bod) zauzimaju prva tri mesta na listi najpouzdanijih marki, a slede ih Mitsubishi (4.), Kia (5.), Suzuki (6.), Hyundai (7.), Honda (8.) i Mazda (9.).
Time su, naravno, na drugom mestu evropski proizvođači, čija je najpouzdanija marka, prema ovom izveštaju, Seat koji zauzima 10. poziciju. Bodovno izjednačena je Dacia, a slede Škoda, DS, Volkswagen, Smart, Peugeot, Mercedes, BMW i Mini, koji zaokružuju top 20.
Na drugom kraju liste, na zadnjih šest pozicija s ocenom jednakom ili manjom od 68 bodova, nalaze se Lancia, Chevrolet, Jaguar, Land Rover i Alfa Romeo. Konačno, najmanje pouzdana marka automobila s najviše kvarova u Evropi, prema izveštaju koje je objavio OCU, jeste Tesla, sa samo 60 bodova od ukupno 100.
Prema izveštaju OCU-a, najčešći kvarovi koje su automobili imali u 2022. su električni kvarovi (17%), kočioni sistem (13%), elektronika (8%), upravljanje i amortizacija (7%), motor (8%) i klima uređaj (6%).
Konačno, prema OCU-u, benzinski hibridi su automobili koji se najmanje kvare. U ovu kategoriju je uključeno do 10 modela koji prelaze 95 bodova pouzdanosti. Među svima njima se ističu Lexus IS iz 2013., Toyota Corolla iz 2018. i Toyota RAV4 iz 2013.-2018.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bobby
Ако испод "Алфе" нема уља, то значи да га сигурно нема ни у њој.
Podelite komentar
Nenad Radulovic
Pitanje je koliko taj kvar kosta, to je vazno za srbina....
Podelite komentar
Srbija
Zanimljivo da , npr. Lancia koja je Fiat sa proverenim motorima i elektronikom u poslednjih 15+ godina ide tako nisko , a Mini i BMW sa sve do jednim falicnim motorima (do 2000ccm) od 2007. godine idu po oceni iznad. ( jako skupi kvarovi) Takodje VW sa svim benzinskim verzijama 1.2 i 1.4 se ne vodi kao izuzetno problematican?
Podelite komentar