Ovo je marka automobila s najviše kvarova u Evropi

 
 ≫ 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 16

Izveštaj se bazira na istraživanju 52.430 vozača u pet evropskih zemalja, koje pokazuje da azijske marke i dalje vode na lestvici pouzdanosti iz godine u godinu

Organizacija potrošača i korisnika (OCU) svake godine objavljuje izveštaj u kojem otkriva marke s najpouzdanijim i najmanje pouzdanim automobilima na tržištu. Na bazi ovih podataka možemo otkriti koja je do sada najnepouzdanija marka automobila i s najviše kvarova u Evropi.

Kako navodi Auto Klub, izveštaj se bazira na istraživanju 52.430 vozača u pet evropskih zemalja, koje pokazuje da azijske marke i dalje vode na lestvici pouzdanosti iz godine u godinu.

Studija OCU otkriva da Lexus (95 bodova), Subaru (93 boda) i Toyota (91 bod) zauzimaju prva tri mesta na listi najpouzdanijih marki, a slede ih Mitsubishi (4.), Kia (5.), Suzuki (6.), Hyundai (7.), Honda (8.) i Mazda (9.).

Time su, naravno, na drugom mestu evropski proizvođači, čija je najpouzdanija marka, prema ovom izveštaju, Seat koji zauzima 10. poziciju. Bodovno izjednačena je Dacia, a slede Škoda, DS, Volkswagen, Smart, Peugeot, Mercedes, BMW i Mini, koji zaokružuju top 20.

Na drugom kraju liste, na zadnjih šest pozicija s ocenom jednakom ili manjom od 68 bodova, nalaze se Lancia, Chevrolet, Jaguar, Land Rover i Alfa Romeo. Konačno, najmanje pouzdana marka automobila s najviše kvarova u Evropi, prema izveštaju koje je objavio OCU, jeste Tesla, sa samo 60 bodova od ukupno 100.

Prema izveštaju OCU-a, najčešći kvarovi koje su automobili imali u 2022. su električni kvarovi (17%), kočioni sistem (13%), elektronika (8%), upravljanje i amortizacija (7%), motor (8%) i klima uređaj (6%).

Konačno, prema OCU-u, benzinski hibridi su automobili koji se najmanje kvare. U ovu kategoriju je uključeno do 10 modela koji prelaze 95 bodova pouzdanosti. Među svima njima se ističu Lexus IS iz 2013., Toyota Corolla iz 2018. i Toyota RAV4 iz 2013.-2018.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bobby

    14. jul 2023 | 15:24

    Ако испод "Алфе" нема уља, то значи да га сигурно нема ни у њој.

  • Nenad Radulovic

    13. jul 2023 | 17:08

    Pitanje je koliko taj kvar kosta, to je vazno za srbina....

  • Srbija

    14. jul 2023 | 12:00

    Zanimljivo da , npr. Lancia koja je Fiat sa proverenim motorima i elektronikom u poslednjih 15+ godina ide tako nisko , a Mini i BMW sa sve do jednim falicnim motorima (do 2000ccm) od 2007. godine idu po oceni iznad. ( jako skupi kvarovi) Takodje VW sa svim benzinskim verzijama 1.2 i 1.4 se ne vodi kao izuzetno problematican?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA