Prekretnica u svetu električnih automobila? Britanski Helix predstavio motor od skoro 1.000 KS
Električna mobilnost dobija novo poglavlje zahvaljujući britanskom proizvođaču Helix. Sa svojim novim električnim motorom, označenim kao SPX177, postavljaju se novi standardi kada je reč o odnosu snage, mase i veličine, nadmašujući ono što tradicionalni benzinski motori mogu da ponude.
SPX177 je plod zahteva klijenta koji je želeo motor sposoban da kontinuirano isporučuje snagu od 650 kW, odnosno 884 konjskih snaga. Najveća izlazna snaga ovog motora iznosi 711 kW, što je ekvivalentno 966 konjskih snaga. Sve ovo upakovano je u kompaktno kućište dužine samo 261 milimetar.
Projekat je predvodio inženjer Derek Jordanou-Bailey, poznat po svom radu u odeljenju motora Mercedes-AMG u Formuli 1. Motor SPX177 teži samo 41 kg, a tu je uključen i inverter težak 13 kilograma. Motor je dvostruki trofazni, a šest visokonaponskih kablova povezuje inverter sa motorom, obezbeđujući najefikasniji i najsigurniji prenos struje.
Iako još uvek nije poznato koja automobilska kompanija će prva implementirati ove motore, neće proći mnogo vremena pre nego što to saznamo. Sa SPX177, Helix donosi revolucionarne promene i postavlja nove standarde u industriji električnih automobila.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Trt
I ? Vise snage vise struje, zanemarljiva iskorscenja. Kad naprave od 150, konja sa 1000 km dometa a baterija teska kao motor i menjac ili laksa, onda su nesto uradili. Ljudi idu na posao, do prodavnice... sa pandom od 40 konja. 1000 konja a baterija ima domet 100km i teska 500kg, bas uspeh
Podelite komentar
Miki
Da li je neko čuo da je ograničenje na auto-putu 130km/h? Gde može da se vozi auto od 1000ks?
Podelite komentar