≫ 

Umesto litijuma – so: Alternativno rešenje za baterije električnih vozila?

 ≫ 

Očekuje se da bi baterija na bazi natrijuma mogla da preuzme veliki deo tržišta i da bi do 2035. godine ova sirovina mogla da zameni oko 272.000 tona litijuma

Komentari

  • Ja

    9. jun 2023 | 16:38

    Eto resenja,nista od rio tinta i trovanja

    • 9. jun 2023 | 19:02

      Ilova RS

      @Ja

      Da.Srbija leži na soli. Prodavaće so. A litijum nek i dalje leži u zemlji.umjesto da se proda.da se narod zaposli.poboljša standard.ali ne.to nevalja.a Njemačkoj valja da vadi litijum u svojo zemlji.da,mozda je litijum samo u Srbiji otrovan.a u ostatku svijeta nije.pametnom dosta.

    • 10. jun 2023 | 17:02

      Doktor

      @Ja

      Litijum se u Srbiji, za razliku od drugih zemalja u kojima se kopa nalazi u rudi sa drugim metalima, i niko do sada nije kopao takvu vrstu rude. Dakle ne zna se šta će biti sa procesom prerade, koliko će se zatrovati okolina, ne zna se ništa. Da ne spominjemo što je sumanuto da se rudnik gradi na jednoj od najplodnijih lokacija u našoj zemlji, gde se nalazi za sada još uvek ne taknuta priroda. Tu neće niko kopati, ni Rio Tinto, ni kinezi ni bilo ko drugi. Ako ti ovde ne valja, pravac Nemačka, pa tamo radi u rudniku litijuma. Inače se uveliko radi na traženju alternativa za litijum jonske baterije. Na njima rade i japanci, a evo iz teksta i kinezi. Litijum jonske baterije su štetne isto koliko i olovne, zato se i izbacuju iz upotrebe u svim normalnim zemljama sveta.

    • 12. jun 2023 | 17:42

      Kiki

      @Ja

      Nemoj da se zaleces sa zakljuckom.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA