Na ovu Toyotu dve godine nije ni prašina pala
Živeti u figurativnom mehuru zaštićen od svega na ovome svetu predstavlja staru izreku, koju mi definišemo staklenim zvonom, ali je jedan Australijanac odlučio da se kocka sa potpuno novim 2021 Toyota Land Cruiser 79 Series modelom klasičnog stila, kreiranog u okviru sedamdesete godišnjice linije i držanog dve godine u pravom zaštitnom balonu.
Prodavac ovog Land Cruiser sepcijala za njega traži nešto više od devedeset hiljada američkih dolara, što je gotovo duplo od cifre koju je izdvojio za njega kada je bio potpuno nov, svega dve godine ranije. Ukoliko ovo zvuči potpuno suludo po vašem mišljenju, znajte da vas osećaj ne vara, ali ipak u ovoj priči postoje pojedini faktori koji ovaj model čine dosta senzibilnijim od ostalih, prenosi Autoexclusive.rs.
Pre svih, tu je činjenica da ovaj posebni primerak poseduje svega dvanaest kilometara ispod kaiša, što ga čini novim koliko je to moguće u današnje vreme. Kako bi osigurao da ostane što je više svež i u fabričkom stanju, njegov vlasnik je odlučio da ga drži u plastičnom balonu, što znači da on tokom dve godine doslovno nije ni prašinu skupljao.
Na kraju, ovaj SUV se prodaje sa plastičnim mehurom koji ga okružuje, što je fin detalj kada se u obzir uzme buduća potencijalna vrednost koju će ovi modeli bez ikakve sumnje imati.
Ova buduća vrednost klasično dizajniranog 70th Anniversary izdanja Toyota Land Cruiser serije zasniva se na tome što ono dolazi u ograničenom broju primeraka koji su ikada kreirani. Sve u svemu, proizvođač je potvrdio da je svega 600 primeraka ovog jubilarnog modela stiglo do Australije, dok je njih 320 bilo u postavci duple kabine, baš kao i ovaj, 200 sa singl kabinskih aranžmanima i samo 80 u karavan varijanti.
Kako lokalni mediji ističu, specijalno izdanje modela posedovalo je originalnu cenu od 82.600 australijskih dolara, sa svim ostalim troškovima i 7.000 dolara premijum preko standardne cifre 79 Series GXL modela duple kabine.
Sa druge strane, iako je ovaj model prilično redak, on je zapravo specijalno izdanje koje se najviše oslanja na estetske promene, koje uključuju retro masku hladnjaka, crne štitnike na rubovima, tamne šesnaestoinčne točkove i okruženja farova, zajedno sa unikatnim oznakama i lažnim drvenim finišima unutar putničke kabine.
Ono što svakako nije unikatno po pitanju ovog 70th Anniversary modela, jeste njegov 4,5 litara veliki V8 dizelaš kompanije Toyota. Ova jedinica stvara 202 ks i 430 Nm obrtnog momenta, ali su u slučaju ovog posebnog modela u potpunosti izvučene sve tečnosti, zajedno sa akumulatorom, koji je izvađen radi njegovog odlaganja u uslovima "staklenog zvona".
(Telegraf.rs/Autoexclusive.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.