Ми имамо само две траке и треба забранити камионима претицање. Кретање искључиво у десној траци у којој не смеш ићи спорије од 90 км на сат. У левој ко иде спорије од 120км на час , одмах по џепу. Па гуслај магистралним путевима, а не ауто-путевима. А тек о безобразлуку гуслања 100 на сат у претицајној траци, а десна празна, болес. Ајде разумем кркљанац кроз Београд, али када прођеш Врчин и доживиш 10-ак оваквих ситуација до Баточине, па претераше ови нељуди. Ако се плашиш вожње и кола, иди аутобусом, возом, авионом, чиме год само не седај за волан, а камионџије који претичу са 90 колегу који вози 89 па то траје три километара, то је прича за себе....
Праведник
Ми имамо само две траке и треба забранити камионима претицање. Кретање искључиво у десној траци у којој не смеш ићи спорије од 90 км на сат. У левој ко иде спорије од 120км на час , одмах по џепу. Па гуслај магистралним путевима, а не ауто-путевима. А тек о безобразлуку гуслања 100 на сат у претицајној траци, а десна празна, болес. Ајде разумем кркљанац кроз Београд, али када прођеш Врчин и доживиш 10-ак оваквих ситуација до Баточине, па претераше ови нељуди. Ако се плашиш вожње и кола, иди аутобусом, возом, авионом, чиме год само не седај за волан, а камионџије који претичу са 90 колегу који вози 89 па то траје три километара, то је прича за себе....
Podelite komentar