Na deonicama ovog autoputa morate da vozite najmanje 120 km/h, inače kazna 100 evra
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Праведник
Ми имамо само две траке и треба забранити камионима претицање. Кретање искључиво у десној траци у којој не смеш ићи спорије од 90 км на сат. У левој ко иде спорије од 120км на час , одмах по џепу. Па гуслај магистралним путевима, а не ауто-путевима. А тек о безобразлуку гуслања 100 на сат у претицајној траци, а десна празна, болес. Ајде разумем кркљанац кроз Београд, али када прођеш Врчин и доживиш 10-ак оваквих ситуација до Баточине, па претераше ови нељуди. Ако се плашиш вожње и кола, иди аутобусом, возом, авионом, чиме год само не седај за волан, а камионџије који претичу са 90 колегу који вози 89 па то траје три километара, то је прича за себе....