Ipak postignut dogovor: Automobili sa unutrašnjim sagorevanjem ostaće na evropskim putevima i posle 2035.

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Brk
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ime

    30. mart 2023 | 05:10

    E tako brate, da vozimo prava auta, makar još malo

  • Brk

    29. mart 2023 | 10:07

    Jok nego smo pomislili da ćemo svi da pobacamo automobile zbog neke zeleno osvešćene sekte....To na baterije nema prođu barem jos 50 godina,vozili su ljudi i ma plin još 83,84 vrlo retko pa nestala ta varijanta da bi se vratila nekoliko decenija kasnije ali opet u minimalnim brojevima.Isto će biti i sa el.automobilima

  • Map

    27. mart 2023 | 17:38

    Sta oni ima da se dogovaraju kad je Nemacka vodeca zemlja u EU i mora biti kako ona kaze

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA