Ipak postignut dogovor: Automobili sa unutrašnjim sagorevanjem ostaće na evropskim putevima i posle 2035.
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ime
E tako brate, da vozimo prava auta, makar još malo
Brk
Jok nego smo pomislili da ćemo svi da pobacamo automobile zbog neke zeleno osvešćene sekte....To na baterije nema prođu barem jos 50 godina,vozili su ljudi i ma plin još 83,84 vrlo retko pa nestala ta varijanta da bi se vratila nekoliko decenija kasnije ali opet u minimalnim brojevima.Isto će biti i sa el.automobilima
Map
Sta oni ima da se dogovaraju kad je Nemacka vodeca zemlja u EU i mora biti kako ona kaze