Telegraf.rs na premijeri BMW X5 modela: Predstavljen i inovativni koncept korišćenja vozila
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Milivoje Glafovic
Eh boze, da sam imao kome da ovo prodam...smislio ovo, i jos mnogih sitnica pre...dvadesetak i vise godina, od ovog, nazovi njihovog, Connected drive, do Inertia Breaking Light, Hands On Wheel, NoCar Takeaway itd...slao i u Volvo, GM, ...ali avaj, nikad na pravu adresu. Valjda nisam imao ni srece. zatim sistem za rekuperaciju energije iz amortizera (postoji ali 10 godina nakon moje ideje)...eh, u sledecem zivotu. Znacu kako cu
Realno
BMW je sa novim dizajnerom oterao mnogo kupaca. Porsche, Mercedes i audi da su platili ne bi bilo bolje po njih.