Ovo sigurno nikad niste videli: Zastava 101 u produženoj verziji s tri osovine
U to vreme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki
Zastava 101, "Stojadin" ili "Kec" je po mnogima najbolji automobil bivše države. Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji.
To je automobil koji je tokom svog dugog životnog veka doživeo niz verzija. Osim onih s tri i pet vrata, postojale su i različiti nivoi opreme, a u ponudi je bila i dostavna varijanta Poly.
Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne verzije. Kako navodi Index.hr, postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom.
Razvijan je tokom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vreme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.
Iako prototip, ovaj auto bio registrovan, i to na pet osoba. Projekat je na kraju odbačen, a automobil je prodat Ronilačkom klubu Kragujevac. Poslednji put je viđen pre nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja da je završio na otpadu.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bukač
... zadnji točkovi nemaju pogon, ovo je neko sklepao za svoje potrebe a liči na "ništa".
Podelite komentar