Ovo sigurno nikad niste videli: Zastava 101 u produženoj verziji s tri osovine
Zastava 101, "Stojadin" ili "Kec" je po mnogima najbolji automobil bivše države. Ako i nije najbolji, onda je definitivno najpoznatiji.
To je automobil koji je tokom svog dugog životnog veka doživeo niz verzija. Osim onih s tri i pet vrata, postojale su i različiti nivoi opreme, a u ponudi je bila i dostavna varijanta Poly.
Upravo je Poly bio povod za razvoj još jedne verzije. Kako navodi Index.hr, postojala je Zastava 101T s duplom zadnjom osovinom.
Razvijan je tokom 1990-ih u Institutu Zastava s ciljem postizanja maksimalne nosivosti i broja putnika. U to vreme slična vozila, ali ne s duplom osovinom, nudli su Renault (Express), Citroen (C15) i još neki.
Iako prototip, ovaj auto bio registrovan, i to na pet osoba. Projekat je na kraju odbačen, a automobil je prodat Ronilačkom klubu Kragujevac. Poslednji put je viđen pre nešto više od deset godina, pa se pretpostavlja da je završio na otpadu.
(Telegraf.rs)
Video: Ovo je Fiat Panda koji se proizvodi u Kragujevcu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bukač
... zadnji točkovi nemaju pogon, ovo je neko sklepao za svoje potrebe a liči na "ništa".
Podelite komentar