Zanimljiv trend: Mladi sve više biraju, ako imaju opciju, ručni menjač pri kupovini novog automobila

 
 
Čitanje: oko 1 min.
  • 1

Dokazi govore da ni ljubitelji ručnih menjača ne izumiru

Automobili s ručnim menjačem su dostigli najniži tržišni udeo u 2021. godini, čineći manje od 1 posto prodaje novih automobila, prema podacima J. D. Powera u SAD. Od tada, došlo je do oporavka. Prodaja je porasla prošle godine na 1,2%, a sada, automobili s ručnim menjačem čine 1,7% prodaje novih automobila.

To predstavlja rast od 12,2% od početka godine do danas. Sada, Wall Street Journal piše da je to zato što sve više ljudi, posebno mladih ljudi, počinje namerno da traži automobile s ručnim menjačem, umesto da ih kupuju samo jer su najjeftinija ili najštedljivija dostupna opcija.

Proizvođači automobila s ručnim menjačem su ovo iskoristili - od Cadillaca, do Mazde i Honde. U Cadillacovom slučaju, stopa preuzimanja za verzije modela CT4-V i CT5-V Blackwing s ručnim menjačem je veća od očekivane, navodi Jutarnji.hr.

Buduće generacije sportskih automobila s unutrašnjim sagorevanjem bi takođe mogle da se vrate na ručni menjač ne samo da uštede novac, nego i da iskoriste ono što entuzijasti vole kod automobila s unutrašnjim sagorevanjem.

Dokazi govore da ni ljubitelji ručnih menjača ne izumiru. Polovina kupaca Acura Integre s ručnim menjačem je starosti između 18 i 46 godina. Isto tako, četvrtina novih kupaca MX-5 ima od 18 do 35 godina.

Ukratko, postoje mali, ali čvrsti pokazatelji da ručni menjač još nije mrtav. Ako budemo imali sreće, oni će podstaknuti veću potražnju u doglednoj budućnosti, a proizvođači automobila će želeti da zadovolje njihove potrebe.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA