Kakva je razlika. Ako je auto održavan, i sa 140000 i 450000 svaki kvar identičan može da se desi. Turbina i na ovom i onom svaki čas može da crkne. Treba gledati da je neko zamenio lamelu,kaiš,pumpu,trap.A sad ostalo sam bog zna. Kilometraža je optička varka. A motor ko motor čupaju stavi drugi. Samo što je motor najjeftiniji problem.
Mexani car
Kakva je razlika. Ako je auto održavan, i sa 140000 i 450000 svaki kvar identičan može da se desi. Turbina i na ovom i onom svaki čas može da crkne. Treba gledati da je neko zamenio lamelu,kaiš,pumpu,trap.A sad ostalo sam bog zna. Kilometraža je optička varka. A motor ko motor čupaju stavi drugi. Samo što je motor najjeftiniji problem.
Podelite komentar
Ulan ator
@Mexani car
Motor najjeftiniji? Jesi ti lud
Podelite komentar
C
@Mexani car
Ok ali ne moze da auto od 500000 km kosta kao auto od 130000 km!
Podelite komentar
Map
Sta je cudno, sve i jedan polovnjak uvezen za daljnju prodaju ima vracenu kilometrazu za najmanje sto hiljada km.
Podelite komentar