Najviše varaju na Nemcima, a nisu ni hibridi isključeni: Vraćanje kilometraže i dalje velik problem za kupce
Studija je otkrila da je automobil sa najčešće vraćenom kilometražom luksuzni Audi A8 sedan
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mexani car
Kakva je razlika. Ako je auto održavan, i sa 140000 i 450000 svaki kvar identičan može da se desi. Turbina i na ovom i onom svaki čas može da crkne. Treba gledati da je neko zamenio lamelu,kaiš,pumpu,trap.A sad ostalo sam bog zna. Kilometraža je optička varka. A motor ko motor čupaju stavi drugi. Samo što je motor najjeftiniji problem.
Map
Sta je cudno, sve i jedan polovnjak uvezen za daljnju prodaju ima vracenu kilometrazu za najmanje sto hiljada km.