Najviše varaju na Nemcima, a nisu ni hibridi isključeni: Vraćanje kilometraže i dalje velik problem za kupce
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mexani car
Kakva je razlika. Ako je auto održavan, i sa 140000 i 450000 svaki kvar identičan može da se desi. Turbina i na ovom i onom svaki čas može da crkne. Treba gledati da je neko zamenio lamelu,kaiš,pumpu,trap.A sad ostalo sam bog zna. Kilometraža je optička varka. A motor ko motor čupaju stavi drugi. Samo što je motor najjeftiniji problem.
Map
Sta je cudno, sve i jedan polovnjak uvezen za daljnju prodaju ima vracenu kilometrazu za najmanje sto hiljada km.