Najviše varaju na Nemcima, a nisu ni hibridi isključeni: Vraćanje kilometraže i dalje velik problem za kupce
Vraćanje kilometraže vozila ostaje uobičajena praksa na tržištu polovnih vozila. I iako su kupci sve oprezniji u vezi sa prevarama u vezi sa automobilima, nova studija kompanije carVertical pokazuje da je rizik od kupovine vozila sa ovom vrstom prevare i dalje veoma visok.
Prevara sa brojačem kilometara ne znači samo visoke troškove održavanja, ona takođe značajno smanjuje vrednost automobila. Sa gubicima vezanim za prevaru u vezi sa kilometražom koja se procenjuje na 8,77 milijardi evra godišnje (prema studiji Evropske parlamentarne službe za istraživanje), važno je saznati više o ovom skupom pitanju.
Najviše varaju na Nemcima
Kompanija za istoriju vozila carVertical analizirala je 1,11 miliona istorijskih izveštaja u poslednjih 12 meseci na 24 tržišta, koja pokrivaju SAD i veći deo Evrope.
Studija je otkrila da je automobil sa najčešće vraćenom kilometražom luksuzni Audi A8 sedan. Od svih A8 proverenih na platformi, 30,6% je imalo falsifikovanu kilometražu, što znači da skoro svaki treći korišćeni Audi A8 može imati lažnu kilometražu.
U stvari, 6 od 10 najkvalitetnijih automobila bila su skupa nemačka vozila, kao što su Audi A7, BMV Ks5, BMV serije 7 i Volksvagen Touareg. Njihova visoka cena (a samim tim i veliki potencijal za profit) pretvara ova vozila u savršenu metu za prevarante sa brojačem kilometara na tržištu polovnih automobila.
Među modelima drugih proizvođača na listi sa najviše prevara ove vrste, takođe vidimo Ford Mustang na 2. mestu (25,7%), Ford Fusion na 10. (22%), Volvo KSC70 na 14. (21,1%), i Opel Insignia na 19. mestu (19,5%).
Na meti i hibridni i električni automobili
Tradicionalno, polovna vozila sa benzinskim i dizel motorima su imala najveći udeo na tržištu polovnih automobila, što znači da su u centru prevara sa kilometražom. Međutim, rastuća potražnja za automobilima koji manje zagađuju brzo menja pejzaž.
Prema studiji, tip motora nije dobar pokazatelj za određivanje da li će vozilo verovatno biti kompromitovano ovom nelegalno radnjom. Iako je za neke modele, poput BMV-a serije 7, verovatnoća da će benzin i dizel i dalje biti verovatnija meta nego hibrid, za druge automobile to izgleda nije slučaj.
Na primer, kod Volksvagen Jetta, hibridni pogon ima značajniji udeo kod automobila sa vraćenom kilometražom (27%) nego dizel (24,1%) ili benzinska verzija (22,4%).
Sve veći broj električnih automobila sa falsifikovanom kilometražom sugeriše da kupci treba da budu oprezniji. Dok je ukupan udeo električnih vozila sa vraćenom kilometražom (13,4%) niži od evropskog proseka (15,6%), razlika je zanemarljiva. Pored toga, kupovina električnog automobila sa falsifikovanom kilometražom može dovesti do velikih računa za popravku.
Električni automobili u ovom slučaju mogu predstavljati najveći rizik, jer degradirani akumulatori znače skupe popravke. Kao takvo, određivanje stvarne kilometraže igra još važniju ulogu kada tražite polovni električni ili hibridni automobil.
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Map
Sta je cudno, sve i jedan polovnjak uvezen za daljnju prodaju ima vracenu kilometrazu za najmanje sto hiljada km.
Podelite komentar
Mexani car
Kakva je razlika. Ako je auto održavan, i sa 140000 i 450000 svaki kvar identičan može da se desi. Turbina i na ovom i onom svaki čas može da crkne. Treba gledati da je neko zamenio lamelu,kaiš,pumpu,trap.A sad ostalo sam bog zna. Kilometraža je optička varka. A motor ko motor čupaju stavi drugi. Samo što je motor najjeftiniji problem.
Podelite komentar