Porsche kaže da vožnja elektromobila uz pomoć "jedne papučice" nije efikasna

Komentari

  • ZoxiNS

    3. mart 2023 | 23:19

    KBK

  • OnDE

    2. mart 2023 | 21:22

    I onda posle nekog vremena ti dodje menja je baterije od oko 15000e do 20000e.Kosta sve boga oca oko odrzavanja elekto vozila i ako pored njega imamo i auto sa jakim dizel motorom,mnogo manje trosenja novca na duze staze

    • 4. mart 2023 | 21:22

      Elektro-vozač

      @OnDE

      Apsolutno nemaš pojma o čemu pričaš. Uporedi "održavanje" električnih i otpadnih (fosilnih) pa ces videti da em sa električnim održavanja nema ni približno onoliko koliko sa otpadnim niti košta toliko. Sa baterijom se nalupetaste jednako kao kada bi neko rekao "a kad treba zameniti ceo SUS motor i sve oko njega". Baterije traju duže nego fosilci (pola miliona i više km) a sa sve njima održavanje fosilaca skuplje i non-stop. Ne moraju se zameniti cele već samo dotrajali delovi.. Zapravo ne moraju se menjati uopšte - auto i dalje radi. I stare baterije nastavljaju život van kola jer i dalje valjaju - npr. za stacionarno skladištenje energije. Dakle, "Miško" stavi sve na papir, pa da vidimo šta si zaboravio, pa da poredimo.

  • Nije problem trositi 3 litra na 100 kilometra.

    26. februar 2023 | 13:55

    Problem je 15 litra na 70 kilometara. A tu je koren problema. Zato elektricni filozofira mnogo. Na cistu mehaniku ili motivaciju, nista ne ide. Probaju, ali sve je kratkog veka.

  • Roki

    25. februar 2023 | 17:14

    Elektricni lazes !

  • Čika Velja

    25. februar 2023 | 09:08

    Varburg je išao po inerciji kada se skine noga sa gasa,pa tad nije trebalo ni kvačilo pritiskati da se promeni brzina,a frajlauf uključimo kada hoćemo kočenje motorom! Znači...ništa revolucionarno,nego već viđeno!!!

    • 25. februar 2023 | 16:32

      Elektro-vozač

      @Čika Velja

      Ne postoji ni jedan jedini fosilac koji može da radi ovo što čovek opisuje. Ti si se fokusirao na 1% priče a i tu su električni bolji jer apsolutno ne mora da ima bilo kakvog otpora, pa čak ni onoliko koliko u Wartburg. U najbrojnijim električnim kolima (Tesla modeli) svaki vozač za sebe može da izabere da li želi regenerativno kočenje na pedali za brzinu ili ne. Fosilci regenerativno kočenje ne mogu ni da sanjaju. Ono što Porsche želi da radi drugačije od Tesle je da regenerativno kočenje stavi na drugu pedalu. To ima prednosti koje opisuje ali i mane. Mane su viđene u nekim drugim kolima gde vozači prepoznaju kao neprirodan, neoçekivan, prelaz za regenerativnog na klasično kočenje. Drugo je to da pedala za brzinu u električnim kolima jeste upravo to - za brzinu. Sam kontroler automatski bira koliko je energije potrebno poslati u motor ili vratiti iz njega da bi se ta brzina postigla. Vrlo su retke situacije kada neko ne zna koju brzinu želi već samo to da štedi energiju, tako da to i nije toliko značajno. U svako slučaju ovo je priča u koju otpadna fosilna tehnologija ne može ni da priviri.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA