Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
ZoxiNS
KBK
OnDE
I onda posle nekog vremena ti dodje menja je baterije od oko 15000e do 20000e.Kosta sve boga oca oko odrzavanja elekto vozila i ako pored njega imamo i auto sa jakim dizel motorom,mnogo manje trosenja novca na duze staze
Nije problem trositi 3 litra na 100 kilometra.
Problem je 15 litra na 70 kilometara. A tu je koren problema. Zato elektricni filozofira mnogo. Na cistu mehaniku ili motivaciju, nista ne ide. Probaju, ali sve je kratkog veka.