U Italiji je samo 2,5 posto novoregistrovanih vozila električno
Kakvo je stanje na terenu? Prošle godine broj stanica za punjenje u Italiji porastao je na 37.000, odnosno 21 na 100 električnih automobila, što Italiju stavlja na treće mesto u Evropi. Ali to je jedva jedan stub na 1600 stanovnika
Odluka Evropskog parlamenta o zabrani motora s unutrašnjim sagorevanjem u putničkim vozilima od 2035. godine izazvala je burne reakcije u nekim delovima Unije. Čak i u Italiji, gde je automobilska industrija važan privredni sektor.
Ali na italijanskim putevima jedva da ima električnih automobila. Reakcije političara i sindikata zato su bile negativne.
Prva reakcija italijanske javnosti na evropsku odluku bila je da li će vlada uvesti nove subvencije za kupovinu električnih vozila te da li će od Brisela tražiti produženje roka.
Na koalicijskom nivou odluka je imala ujedinjujući efekat: svi su glasali protiv, čak i evroparlamentarci iz Berluskonijeve Next, Italy. Ministar infrastrukture Mateo Salvini komentariše odluku kao "ludu" i "zapanjujuću", "protiv interesa privrede i rada u celoj Italiji i Evropi", koja će koristiti samo kineskim firmama. Ministar privrede Adolfo Urso obećao je da će vlada "štititi interese italijanske automobilske industrije i njenih radnika", dok se ministar okoline Gilberto Pičetto Fratin zalaže za biogoriva, prenosi Autoblog.
Kakvo je stanje na terenu? Prošle godine broj stanica za punjenje u Italiji porastao je na 37.000, odnosno 21 na 100 električnih automobila, što Italiju stavlja na treće mesto u Evropi. Ali to je jedva jedan stub na 1600 stanovnika.
Italija ne može da konkuriše Norveškoj, koja među novoregistrovanim vozilima ima 85 posto potpuno električnih, niti Velikoj Britaniji s deset. Sa samo 2,5 posto potpuno električnih vozila među novoregistrovanim vozilima, Italija, u kojoj je automobilska industrija jedan od najvažnijih privrednih sektora, nalazi se na samom začelju Evrope.
Sindikalci zato smatraju da evropska odluka direktno ugrožava čak 70.000 radnih mesta u zemlji.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
alal vera alal vera
ako nema punjaca ti napunis kod kuce nekoliko kanti struje pa kad ti zatreba usput ti stanes i sipas malo struje iz kante
Podelite komentar
struchnyakowsky
kako ce ta elektricna energija (struja) da se proizvodi (ciribu cirba pomocu sarene laze)
Podelite komentar
Map
Dok god bude dizela na njega cu se voziti a vi elektro terajte te svoje tiristore
Podelite komentar