Ford bi mogao da dodatno smanji svoju evropsku paletu putničkih automobila
Ford još uvek utvrđuje u koliko segmenata treba da bude prisutan usred njegove kontinuirane potrage za profitabilnošću u Evropi, rekao je izvršni direktor Džim Farli
Sto se tice forda imao sam pre njega golfa a imao sam i dvojku i trojku, ford fokus se pokazao 5 puta pouzdanijim, manje se kvario, sedi, sipaj i vozi, a kvar se desi jednom u 4 godine i to nije neko ulaganje, racunajte 50 e po godini za kvar, ostalo se podrazumeva kao sto je servis, naravno vozilo treba kupiti od coveka a ne od rkadzije koji tera dok ne crkne motor, ni ulje ne zameni, a ima dosta takvih...
Ma kako da ne
Sto se tice forda imao sam pre njega golfa a imao sam i dvojku i trojku, ford fokus se pokazao 5 puta pouzdanijim, manje se kvario, sedi, sipaj i vozi, a kvar se desi jednom u 4 godine i to nije neko ulaganje, racunajte 50 e po godini za kvar, ostalo se podrazumeva kao sto je servis, naravno vozilo treba kupiti od coveka a ne od rkadzije koji tera dok ne crkne motor, ni ulje ne zameni, a ima dosta takvih...
Podelite komentar
kažu
dva puta si srećan.. prvi put kad ga kupiš, drugi put još srećniji.. kad ga prodas
Podelite komentar