Ford bi mogao da dodatno smanji svoju evropsku paletu putničkih automobila
Ford još uvek utvrđuje u koliko segmenata treba da bude prisutan usred njegove kontinuirane potrage za profitabilnošću u Evropi, rekao je izvršni direktor Džim Farli
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ma kako da ne
Sto se tice forda imao sam pre njega golfa a imao sam i dvojku i trojku, ford fokus se pokazao 5 puta pouzdanijim, manje se kvario, sedi, sipaj i vozi, a kvar se desi jednom u 4 godine i to nije neko ulaganje, racunajte 50 e po godini za kvar, ostalo se podrazumeva kao sto je servis, naravno vozilo treba kupiti od coveka a ne od rkadzije koji tera dok ne crkne motor, ni ulje ne zameni, a ima dosta takvih...
kažu
dva puta si srećan.. prvi put kad ga kupiš, drugi put još srećniji.. kad ga prodas