Ford bi mogao da dodatno smanji svoju evropsku paletu putničkih automobila
Ford još uvek utvrđuje u koliko segmenata treba da bude prisutan usred njegove kontinuirane potrage za profitabilnošću u Evropi, rekao je izvršni direktor Džim Farli
Evropa je druga najveći Fordov region u smislu prihoda, a ostvarila je 25,6 milijardi dolara u odnosu na 109 milijardi dolara na svom vodećem tržištu Severne Amerike.
Ford još uvek odlučuje o veličini svog prisustva u regionu van svog poslovanja sa kombijima, rekao je Farli. „Odluka je zaista 'koliko nam treba?'. Koliko inženjera, koliko ljudi nam treba u Evropi i koliki nam je profil potreban u putničkim automobilima?“, navodi Farli.
Ford je još ranije najavio kraj proizvodnje za Fiestu (ukida se ove godine) i Focus (kraj od 2025. godine).
Proizvodnja Mondea je završena prošle godine, dok se Galaxy i S-May takođe gase bez direktne zamene.
Ford će ukinuti do 3.200 radnih mesta širom Evrope, saopštio je u januaru nemački sindikat IG Metal, pošto smanjuje obim razvojnog posla koji obavlja u Evropi. Smanjenje će uticati na 2.500 zaposlenih u razvoju proizvoda i do 700 u administraciji, što će uticati na Belgiju, Nemačku i Veliku Britaniju, saopštio je sindikat.
Ford nije želeo direktno da komentariše smanjenje, ali je istakao da kompanija prolazi kroz značajnu transformaciju.
"Do 2030. svi novi putnički automobili koje Ford prodaje u EU biće električni, a do 2035. sva nova komercijalna vozila Ford Pro biće električna", navodi se u januarskom saopštenju.
"Ova transformacija zahteva značajnu promenu u načinu na koji razvijamo, pravimo i prodajemo Ford vozila i uticaće na našu organizacionu strukturu, talenat i veštine koje će nam trebati u budućnosti", piše Autoblog.
"S obzirom na promenljivo makroekonomsko okruženje i okruženje potražnje u Evropi, mi ćemo izvršiti promene neophodne da obezbedimo održivo poslovanje koje dosledno generiše prinose iznad naše cene kapitala", kaže se u saopštenju.
Ford bazira svoje poslovanje oko svoje profitabilne divizije kombi vozila, kao i SUV vozila. U martu, Ford će otkriti novi električni kompaktni krosover baziran na MEB platformi Volkswagen grupe koji će se naći u prodaji do kraja 2023.
Nekoliko meseci nakon toga će uslediti drugačija karoserijska verzija ovog automobila. Oba će biti pravljena u Kelnu, Nemačka, kao deo investicije od 2 milijarde evra.
Takođe, stiže i Ford Puma EV, koji će biti lansiran 2024. nakon predstavljanja u leto 2023. godine.
Fordova divizija Model E ima za cilj da proda 600.000 električnih automobila godišnje u Evropi do 2026. godine, a svaki putnički automobil u salonima će biti električan do 2030. godine.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Ma kako da ne
Sto se tice forda imao sam pre njega golfa a imao sam i dvojku i trojku, ford fokus se pokazao 5 puta pouzdanijim, manje se kvario, sedi, sipaj i vozi, a kvar se desi jednom u 4 godine i to nije neko ulaganje, racunajte 50 e po godini za kvar, ostalo se podrazumeva kao sto je servis, naravno vozilo treba kupiti od coveka a ne od rkadzije koji tera dok ne crkne motor, ni ulje ne zameni, a ima dosta takvih...
Podelite komentar
kažu
dva puta si srećan.. prvi put kad ga kupiš, drugi put još srećniji.. kad ga prodas
Podelite komentar