Retka brošura za "jugića" prodrmala internet: Mnogi primetili značajno bolju opremu izvoznog modela
U Americi je od 1985. do 1992. prodato 150.000 "jugića", a samo za jedan dan, auto-kuće su prodale 1.050 modela
U Americi je "jugo" ikona osamdesetih godina prošlog veka, kao što su to "džordanke" ili Majkl Džekson. Ima ga u knjigama, filmovima, serijama, pa čak i u pop pesmama.
Ipak, još 2000. godine, skoro deset godina nakon što je nestao sa američkog tržišta, slušaoci radio-emisije "Priče o automobilima" proglasili su ga najgorim automobilom milenijuma.
Na internetu je nedavno osvanula "nova" brošura "jugića" iz 80-ih godina, a mnogi su primetili da je izvozni model Juga imao, za razliku od modela za domaće tržište, pojaseve i naslone za glavu na zadnjem sedištu.
Обратите пажњу, извозни модел Југа имао је, за разлику од модела за домаће тржиште, појасеве и наслоне за главу на задњем седишту. Никада нећемо сазнати колико је људи погинуло јер су у фабрици из Крагујевца сматрали да су наши животи јефтинији од живота западних купаца. https://t.co/prGlRkkJK5— Дамир Окановић (@DamirOkanovic) January 25, 2023
Govorilo se dosta i o enterijeru, gde je brošura tvrdila da su "čak i Amerikanci" bili zadivljeni nivoom opreme koji su našli unutra.
The theme continued into the Yugo's cabin, with the brochure showcasing the dashboard of the 903cc 45a and 1116cc 55A, claiming that 'even Americans' were amazed by the level of equipment. to be found inside. pic.twitter.com/uexHhI9aTb— Car Brochure Addict (@addict_car) December 6, 2022
U Americi je od 1985. do 1992. prodato 150.000 "jugića", a samo za jedan dan, auto-kuće su prodale 1.050 modela.
U to vreme bilo je malo jeftinih automobila na američkom tržištu, kada se pojavio "jugić" po ceni od 3.990 dolara Amerikanci su "poludeli" za njim. Javila se prava histerija, a prema nekim pisanjima, ljudi su čak čekali u redovima da ga kupe.
Međutim, pitanje je koliko bi modela uspeli da prodaju da su dolazili sa opremom koju su imali na domaćem tržištu.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Tt
Taj jugić za američko tržište je bio kvalitetniji i kako piše mnogo bolje opremljen ali i jeftiniji nego na našem, jugoslovenskom tržištu. Ispada da su naši radnici plaćanjem više cene subvencuonisali američke.
Podelite komentar
Krešo Pavlek
Yugo America, bolja oprema, kvalitetniji materijali i niža cena. Da, vlastita država nije opterećivala sa toliko harača i poreza, možda bi bio pristupačan i nama. Ali, bilo je slučajeva da se nakon grebanja limarije u proizvodnji, mogao kupiti po nižoj ceni, kao ostatak od izvoza (otpad). ;)
Podelite komentar
Ја
У филму "Ко је убио Мону" и у филму " Умри мушки 3".
Podelite komentar