≫
Ferrari prijavio patent koji električnim automobilima daje zvuk "pravog" motora
≫
Pomenuti patent se odnosi na "drumsko vozilo opremljeno uređajem za reprodukciju zvuka koji može da se poveže s električnim motorom"
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Roki
Elektricni tebi je potrebna pomoc a ne meni , ne lazi sebe ostale ni ne mozes iako bi zelio ...
Roki
Elekteicni lazi ti nece pomoc , ti kukas tebi smeta ne meni , ti cvilis na svaki komentar ne ja ... Moje je samo da ti dam do znanja kako nismo svi ovce i naj bitnije da si lazov . Znaci kupi si cepove za usi odi cekaj punjenje bazlterije i ne smaraj !!!
Elektro-vozač
Ferrari "zna" samo da se zadrti i dalje varaju da im je "potrebna" buka pa neuspešni pokušava da napravi marketing i ubedi ostatak sveta u isto. Aj'mo redom: buka je nekima bila način da sa propalom tehnologijom kontrolišu broj obrtaja bez da gledaju u instrumente ili unište motor. Taj problem više ne postoji, ostaje u prošlosti sa ostalom otpadnom tehnologijom. Elektromotori lako rade i sa desetinama hiljada obrtaja u minuti pa je fiksni prenos (bez ikakve vrste menjača) ne samo dovoljan već i najbolji. Malo efikasnosti se može dobiti drugim prenosom a to se bolje postiže zasebnim motorom - opet lako. Što se tiče "uživanja" i tu se varaju, kao i autor teksta. Probajte naći jednog normalnog vozača električnog koji žali za bukom. Ustanovićete da većina zapravo želi da se otarasi i ostataka buke, nikako da vrati staru. Uostalom ni normalni vozači bilo koje vrste kola je ne vole. Zbog toga su najluksuzniji fosilci i najtiši a narod se žali na buku sa saobraćajnica i gradi zidove da bi se zaštitio od buke (i ostalog). Čak i oni koji "vole" da čuju neku buku to zapravo trpe samo kratko a pri iole dužim vožnjama zažale. Dok je propala tehnologija morala da nadoknadi nedostatak performansi zvučnom dramom ni to više nije ne postoji kao problem. I jeftini električni potuku i najskuplje fosilne Ferrarije na ovom polju a uzdasi i/ili vrištanje putnika i putnica je daleko efektnije. Za kraj: koga misle da varaju? Pa oni zadrti koji veruju u njihove izmišljotine, ako im bilo koji deo mozga proradi, shvatiće da je u pitanju (nepotrebna) laž pa svejedno neće želeti napredak već propale modele. Oni koji znaju više taj kič od zvuka neće ni uključujivati ili će zahtevati da se isključi ako to ne mogu sami.