Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bole
Čemu služe SUV vozila? Gradski auto nije, bolji Fiat 500. Auto za duga putovanja bollje: E klasa, Audi 6, Superb. Terenac: Wrangler, Čiroki, Patrol. Nažalos više se ne proizvodi Suzuki Samuraj sa kojim sam sa skinutim zadnjim sedištima izvlačio 1.5 kubik drva iz šume po blatu.
Neša
SUV vozila su stvar prestiža imidža i mode. Većina vlasnika ga vozi 95% u gradu. Jedan dva putnika. Nikad van puta. Velika težina, nepotrebno jaki motori. Treba naći mesto za parkiranje skupo održavanje. Za isti novac se može kupiti i mali gradski auto i limuzina za duga putovanja.
W
Ford Kuga