Volkswagen ID Buzz GTX će imati 340 KS, pogon na sva četiri točka

ID Buzz je već jedinstvena iteracija klasičnog VW kombija. Dodatne performanse GTX-a čine ga veoma poželjnim kombijem

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Bu
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Roki

    18. januar 2023 | 10:10

    Elektricni ne priznajem lazi kao odgovor !

  • Roki

    17. januar 2023 | 16:01

    Ništa nije umišljeno, to mozda ti umišljaš da ne čekaš. Nikad nisam a verujem da i drugi ne odlaze od kuće tankat da bi se vratili kući! To se obavi usput je traje svega nekoliko minuta! Nemoj svoje loše električne navike primjenjivat na normalan svet! Nisi dao odgovor gde se pune električna vozila na parkinzima ispred zgrada, radnog mjesta ili bilo gde se nalaziš? Eventualno mogu punit oni koji imaju sreću da posjeduju svoju garažu ali opet na običnoj mreži to traje satima, svo to vreme nitko ne može koristit to vozilo, nadalje prilikom bilo kakvog zastoja naprimer vidjeli smo što se dogodilo na granici pre par dana gde su ljudi čekali i po desetak sati, vozači ev s djecom u autu imaju golem problem!!! Naravno elektro vozač svoje ev ne koristi očigledno pa nema nikakvih problema! Servis je jednom u dve godine i tu vozilo ne mogu koristit cetri sata, ono što vozači ev doživljavaju gotovo svaki dan. Električni ne laži!

  • Roki

    16. januar 2023 | 16:33

    Elektricni ,obijasni pune se gde bi i inace bila ? Dali se pune na parkiralistu ispred zgrade ? Dali se pune na parkiralistu ispred radnog mesta ? Nemoj ti da lazima proturečiš! Moje navike su napravit hiljadu km i tankat za 5min nešto što ti ne možeš shvatit pošto su tvoje navike beskonačna čekanja ... Ja sam otišao na skijanje 350 km od kuće i vratio se nazad samo s jednim tankanjem pre polazka . Gledam vlasnika ev pored punionice čeka da napuni kola na -7 stepeni , nema u blizini ni kafića ničeg gde bi se mogao sklonit ili mora peške nekoliko km pa jadan čeka na hladnoći .Redovni servis je nakon 30 hiljada ili 2 godine i to nije nikakav problem u usporedbi s čekanjem i super skupim popravcima na ev i da ne spominjem cenu nabave novog ev . Električni tvoje laži su tvoja navika i nemoj da mešaš svoje snove i laži s istinom ! Tvoja lažna teorija i pametovanje nemaju nikakve veze s realnim životom .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA