BMW hoće da zameni "veliki" ekran još većim (HUD) pa kaže da će veliki ekrani nestati. Što se mene tiče veliki ekrani su daleko bolji za mape (i od HUD, ometale bi vidljivost). Otprilike su malu milijardu puta bolji i od "klikni ovde, mrdni tamo, obrni ovako, odi onde, pomeri ovamo, itd itd itd dok moraš da čkiljiš u zakržljali ekrančić" - samo klikni na šta želiš. Glasovne komande su dobre za neke stvari ali se na njih ne može osloniti - drugi jezik, spoljna buka ili glasna muzika, privremeni gubitak glasa (npr. tokom prehlade, bolesti). Varaju se svi koji umišljaju da ometaju vožnju. Ništa se na njima ne dešava što ometa bilo koga. Fizički dodir / dugmići i poluge su važni za "zapamtivi" broj najzvažnijih stvari, za sve ostalo je veliki ekran osetljiv na dodir trenutno najbolje rešenje - vizuelno čisto a ne zbijeno, pristupačno, intuitivno, prevodivo, može jasno da prikaže više informacija, ne zahteva naočare za čitanje, itd.
Realno
Zasto se BMW bdine? Dok se ro desi i oni ce nestati sa danasnjim dizajnom.
Podelite komentar
Selja
Ja ga pokrijem sas peskirche
Podelite komentar
Hmm
Tako je ...meni licno smeta zato sto putujem dosta i preko noci.
Podelite komentar
Elektro-vozač
BMW hoće da zameni "veliki" ekran još većim (HUD) pa kaže da će veliki ekrani nestati. Što se mene tiče veliki ekrani su daleko bolji za mape (i od HUD, ometale bi vidljivost). Otprilike su malu milijardu puta bolji i od "klikni ovde, mrdni tamo, obrni ovako, odi onde, pomeri ovamo, itd itd itd dok moraš da čkiljiš u zakržljali ekrančić" - samo klikni na šta želiš. Glasovne komande su dobre za neke stvari ali se na njih ne može osloniti - drugi jezik, spoljna buka ili glasna muzika, privremeni gubitak glasa (npr. tokom prehlade, bolesti). Varaju se svi koji umišljaju da ometaju vožnju. Ništa se na njima ne dešava što ometa bilo koga. Fizički dodir / dugmići i poluge su važni za "zapamtivi" broj najzvažnijih stvari, za sve ostalo je veliki ekran osetljiv na dodir trenutno najbolje rešenje - vizuelno čisto a ne zbijeno, pristupačno, intuitivno, prevodivo, može jasno da prikaže više informacija, ne zahteva naočare za čitanje, itd.
Podelite komentar
Roki
@Elektro-vozač
Elektricni , lazes!
Podelite komentar
Nesa
Sta se bmw sekira,kad on nema ni u jednom skoro modelu ekran na dodir
Podelite komentar
Zoki
@Nesa
U svim aktuelnim modelima su ekrani na dodir(touch), plus i drive sistem....!!
Podelite komentar
Mihailović
Zašto nestati? U skoroj budućnosti auto će sam voziti do zadatog mesta...
Podelite komentar
Josua
Hvala ti Bože već sam se uplašio kako je krenulo da će mobilni telefoni telefoni radi selfija ići preko 20 inča a tableti u kolima preko cele šoferke.
Podelite komentar