Немачка ауто индустрија је од своје владе добила 200 милијарди, да се престроји на производњу електричних возила. Изабрали су банкрот, и нису за жаљење
Električna vozila su skuplja u svakom pogledu pošto su zbog baterija u proseku teža od 400-500kg u odnosu na klasična. Osim toga noseći deo mora da bude jači, a točkovi veći. Zbog težine gume i kočnice se duplo brže troše.
Da se nisi malo zbunio? 400-500 kg više nije duplo više a imaju regenerativno kočenje koje fosilci mogu samo da sanjaju. Kočnice se ne diraju po 300.000 km.
Nema nista od prelaska na elektricna vozila dok se ne pronadje novi nacin proizvodnje struje koji moze da kolicinski zameni naftu i gas a da je jeftiniji. O infrastrukturi za snabdevanje da ne pricamo...
Manjak energije (ne samo struje) zahtevaanju potrošnju. Električna vozila troše nekoliko puta manje energije od fosilnih za isti učinak. Struju možemo dobiti iz raznih izvora pa i iz fosilnih goriva (i opet bi bili efikasniji nego vozila na ista ta goriva). Goriva se mogu sintetički napraviti, između ostalog i upotrebom električne energije ali je proces izuzetno neefikasan. Pritom su električna vozila prosto bolja a ukupni troškovi manji. Zaključak mora da je mnogo teško doneti...
Sve što kaže je da će početak biti sporiji. Sa tim se 100% slažem. Bili su preoptimistični. Svejedno, na svu sreću fosilne štetočine ostaju u prošlosti, sve brže.
🤫
I sad tu noćnu moru žele skupo svima naplatit u obliku elekteičnog vozila i preskupih baterija pa da noćna mora postane svačija .
Podelite komentar
Roki
Elektro vozac svakom loncu lazni poklopac !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
😂😂 Da nećeš možda ti, za promenu, da kažeš neku istinu?
Podelite komentar
Ime
@Roki
Ne mora da govori istinu električni, dovoljno je da samo napišeš bilo šta i sve suprotno od toga je istina.
Podelite komentar
Ненад Јовановић
Немачка ауто индустрија је од своје владе добила 200 милијарди, да се престроји на производњу електричних возила. Изабрали су банкрот, и нису за жаљење
Podelite komentar
djole
Električna vozila su skuplja u svakom pogledu pošto su zbog baterija u proseku teža od 400-500kg u odnosu na klasična. Osim toga noseći deo mora da bude jači, a točkovi veći. Zbog težine gume i kočnice se duplo brže troše.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@djole
Da se nisi malo zbunio? 400-500 kg više nije duplo više a imaju regenerativno kočenje koje fosilci mogu samo da sanjaju. Kočnice se ne diraju po 300.000 km.
Podelite komentar
Mihajlo
Nema nista od prelaska na elektricna vozila dok se ne pronadje novi nacin proizvodnje struje koji moze da kolicinski zameni naftu i gas a da je jeftiniji. O infrastrukturi za snabdevanje da ne pricamo...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Mihajlo
Ne mora da zameni naftu. Samo energija potrošena da ta nafta dođe to tebe je dovoljna. Drugim rečima, samo ukini rafinerije.
Podelite komentar
Roki
Elektro vozac , laze kao i obicno ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Samo ti je ostalo da se nadaš.
Podelite komentar
Ha ha ha
Manjak struje i nebeska cena❗️ 😄😄😄😄
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Ha ha ha
Manjak energije (ne samo struje) zahtevaanju potrošnju. Električna vozila troše nekoliko puta manje energije od fosilnih za isti učinak. Struju možemo dobiti iz raznih izvora pa i iz fosilnih goriva (i opet bi bili efikasniji nego vozila na ista ta goriva). Goriva se mogu sintetički napraviti, između ostalog i upotrebom električne energije ali je proces izuzetno neefikasan. Pritom su električna vozila prosto bolja a ukupni troškovi manji. Zaključak mora da je mnogo teško doneti...
Podelite komentar
Kale
Ocekivano se ispunilo a to je tek početak
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Kale
Sve što kaže je da će početak biti sporiji. Sa tim se 100% slažem. Bili su preoptimistični. Svejedno, na svu sreću fosilne štetočine ostaju u prošlosti, sve brže.
Podelite komentar
A
@Kale
nisu dali reci lobiranjem za elekto vozilo, sad su ga fasovali pravo
Podelite komentar