Četvorotočkaši po meri svačijeg džepa: Indijci prave ove jeftine modele, ali ih nema u Srbiji

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Jordan

    09. januar 2023 | 04:55

    Prodavci polovni vozila kome placaju porez kolko placaju.moraju na svaki auto da imaju cenu koju drzavni strucnjaci odrede. Primer plati u inostranstvu auto na otpadu 500.eura carinu 300.eura a prodajega u srbiji za 4000.eura .to znaci da svaka opstina stiti svog jer dele lovu.

  • Miki

    08. januar 2023 | 18:16

    Mi smo ekonomski tigar, ne vozimo mi jeftina kola

  • Iki

    04. januar 2023 | 18:31

    Nece, ovde nasi imaju dilove sa auto kucama i nema drugih ponuda, a i cene sad digli za pedeset posto izgleda im trebaju pare!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA