Četvorotočkaši po meri svačijeg džepa: Indijci prave ove jeftine modele, ali ih nema u Srbiji
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Jordan
Prodavci polovni vozila kome placaju porez kolko placaju.moraju na svaki auto da imaju cenu koju drzavni strucnjaci odrede. Primer plati u inostranstvu auto na otpadu 500.eura carinu 300.eura a prodajega u srbiji za 4000.eura .to znaci da svaka opstina stiti svog jer dele lovu.
Miki
Mi smo ekonomski tigar, ne vozimo mi jeftina kola
Iki
Nece, ovde nasi imaju dilove sa auto kucama i nema drugih ponuda, a i cene sad digli za pedeset posto izgleda im trebaju pare!