Četvorotočkaši po meri svačijeg džepa: Indijci prave ove jeftine modele, ali ih nema u Srbiji

  • 3

Prema istraživanju sajta Polovni automobili Srbi najviše pazare automobile u cenovnom rangu od 3.000 do 5.000 evra, zatim od 5.000 do 7.000 evra (17,77%), dok sumu od 7.000 do 10.000 evra izdvaja tek 13,84% ispitanika.

Za do 10.000 evra i do pet godina starosti trenutno možete pazariti polovni Ford Fiesta 1.1 TREND, Dacia Stepway 0.9 TCE i na primer 11 Ford Fiesta 1.1. Dok za ovu sumu teško da možete da kupiti novi automobil, barem ne u Srbiji.

Malo smo istraživali i naišli na dva brenda automobila koji se ne proizvode u Srbiji, ali ipak zavređuju vašu pažnju. U pitanju su indijski Tata Motors i Mahindra & Mahindra.

Kada se indijski tajkun Ratan Tata pojavio u maju prošle godine u jeftinom modelu četvorotočkaša po imenu "Nano", napravljenog u njegovoj kompaniji Tata Motors, oduševio je mnoge.

Naime, reč je o modelu koji je nekada važio za najpovoljniji automobil na svetu, tačnije kada je prvi put predstavljen 2009. godine vredeo je 100.000 rupija, odnosno svega oko 1.100 evra.

Upravo, iz ove dve fabrike izlaze automobili koji mnogi smatraju najpristupačnijim na tržištu, pa tako od 7.000 do 10.000 evra možete dobiti sasvim korektne gradske hečbekove, limuzine i SUV-ove.

Evo o kojim je tačno reč:

Tata Tiago EV

Eletkrični Tiago je najmanji električni automobil u Indiji sa najkraćim dometom, ali je takođe i najpristupačniji.

Početna cena ovog četvorotočkaša kreće se od 850.000 rupija (oko 9.633 evra), što ga definitivno čini ne samo najpristupačnijim automobilom, već i najjeftinijim električnim modelom.

Kako navodi financialexpress, postoje dve verzije automobila, Onaj u srednjem rangu, odnosno sa baterijom od 19,2 kWh, sa navedenim dometom vožnje od 250 kilometara i onaj za duže staze sa baterijom od 24 kWh, sa domeotm od 315 kilometara.

Iako ovaj domet možda deluje malo, retko ko prelazi više od 40 kilometara po danu, što znači da vas baterija može poslužiti i do pet dana.

Tata Altroz

Tata Altroz osvojio je srca Indijaca svojim jedinstvenim dizajnom, naprednim karakteristikama i bezbednošću sa pet zvezdica.

Šta ovaj automobil sa početnom cenom od 6.100 evra donosi?

Tata Altroz dolazi opremljen sistemom protiv blokiranja kočnica (ABS) sa funkcijom kontrole ljuljanja kočnica (BSC), a oba rade u tandemu kako bi pružile bezbedno iskustvo zaustavljanja čak i pri naglom ili paničnom kočenju.

Dalje podizanje bezbednosnih akreditiva Altroza na novi nivo je iRA povezana automobilska tehnologija iz kuće Tata. Sa 5 različitih slojeva povezivanja, iRA nudi ukupno 27 povezanih karakteristika automobila koje uključuju daljinske komande, bezbednost vozila, usluge zasnovane na lokaciji, gejmifikaciju i dijagnozu vozila uživo.

Između ostalog, automobil poseduje i kamere sa senzorom za parkiranje.

Tata Tigor XZ Plus

Sedan Tata Tigor XZ Plus dolazi sa početnom cenom od 865.000 rupija (oko 9.800 evra).

Dolazi sa multifunkcionalnim volanom, električnim podesivim spoljašnjim retrovizorom, ekranom na dodir, automatskom klimom, dugmetom  za zaustavljanje pokretanja motora, sistemom protiv blokiranja kočnica, aluminijumskim felnama, svetlima za maglu - napred, električnim prozorima pozadi i napred.

Detaljnije specifikacije automobila možete pogledati na linku ispod:

KUV100 NXT

Ispred indijskog brenda Mahindra dolazi kompaktni džip KUV100 NXT čija se početna cena kreće od 7.000 evra. Kako se navodi na sajtu v3cars izgledom, veličinom i cenom podseća na Nissan Magnite i Citroen C3.

U pitanju je 1.2 benzinac sa tricilindričnim motorom sa 84 konja. Pun kapacitet rezervoara je 35 litara, dok je zapremina prtljažnika 243 litara.

Dolazi sa manuelnim menjačem i pravi je automobil za gradsku vožnju.

Mahindra XUV300

Još jedan jeftini džip dolazi ispred Mahindre i u pitanju je model XUV300. Kompaktni SUV nudi dobar skup karakteristika za svoj segment posebno u poređenju sa svojim konkurentima.

Sa 1.5 dizel motorom, dolazi sa 115 konjskih snaga i menjačem sa 6 brzina.

Kada je reč o sigurnosti, dolazi sa šest er begova, sve četiri disk kočnice, prednjim i zadnjim parking senzorima, ABS-om, prednjim i zadnjim svetlima za maglu, sistemom za praćenje pritiska u gumama i funkcije pomoći na brdu.

Cena automobila kreće se od 9.500 evra do 16.000 evra.

(Telegraf.rs)

Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Iki

    4. januar 2023 | 18:31

    Nece, ovde nasi imaju dilove sa auto kucama i nema drugih ponuda, a i cene sad digli za pedeset posto izgleda im trebaju pare!

  • Jordan

    9. januar 2023 | 04:55

    Prodavci polovni vozila kome placaju porez kolko placaju.moraju na svaki auto da imaju cenu koju drzavni strucnjaci odrede. Primer plati u inostranstvu auto na otpadu 500.eura carinu 300.eura a prodajega u srbiji za 4000.eura .to znaci da svaka opstina stiti svog jer dele lovu.

  • Miki

    8. januar 2023 | 18:16

    Mi smo ekonomski tigar, ne vozimo mi jeftina kola

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA