Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ponuda - Tražnja
Najveći oglasnik kod nas. Pre korone (dakle redovno stanje stvari) oko 57-58000 vozila na oglasima U vreme korone 51-52000 vozila na oglasima Danas preko 64000 vozila na oglasima. Šta je veće ponuda ili potražnja i da li je to jedini faktor koji utiče na cenu?
Hm...
Kad sam pre 6 godina kupovao auto kupovao sam ga godinu dana. Sad čekam tri godine da padnu cene. I čekaću još 3 jer se ne isplati dati toliko para za polovan auto. A da uzimam prelazno rešenje... Izgleda ne...
Mare
Uvek je bilo i pre krize i korone dobar i očuvan auto sa malom kilometražom i tačnom istorijom jaka cena jel vredi. A krševima džabe dižu cenu ima da stoje na placu ne 4 meseca nego 4 godine dok prodavac nenapravi pravu vrednost za krša.