Evo elektricnog teroriste da on objasni kako stvari stoje , samo lazi na lazi nista novo od njega ! Nije mi problem ni slabija efikasnost jer tu nije uracunato vreme izgubljeno na punjenju tko je samo jednom imao priliku otic na duzi put s elektricnim koloma naprimer na sneg zna o cemu pricam (ne racunajuci elektro teroristicnog lazova) jednostavnost tankanja je nezameniva , prakticnost , bezbriznost ... Jedno tankanje preko hiljadu kilometara , znaci krenes na put stignes i vratis se bez da razmisljas, oseca je neproceniv ! A ovi elektricni mazohist nek uziva u cekanju i smrzavanju ,ko ima imalo mozga i zdravog razuma zna sta mu je bolje ... Elektricni terorist ce naravno terat opet vodu na svoj mlin ali njegove lazi imaju kratke noge kao ev autonomiju , naravno nastavit ce cvrcit kao slanina na vatri nebi li u pokusaju da dokaze laz mizerno kako nas je inace navikao propao u svom naumu !!!
Opet ne čitaš. Električni su svejedno efikasniji. Probleme sa punjenjem umišljaš na osnovu svojih dosadašnjih trauma sa fosilcima. Praktičnost? Ne gubim više vreme na gluposti za fosilcima - auto je uvek spreman, odmah kreće i ima više mesta za sve. Nema smrzavanja po pumpama. Kratke noge imaš Roki. Za osam godina sam se sa električnim načekao ukupno koliko sam za par meseci sa fosilnim. Nikad više!
Električni automobili nisu rešenje i neće u dogledno vreme preuzeti primate vozila na fosilna goriva jer nema dovoljno električne energije na raspolaganju nigde u Evropi a i šire.Prema tome sve je ovo biznis !
Pre će doći do nestašice struje nego nafte.
Pada mi na pamet nešto slično. Kupiš solidan štampač jeftino a kad treba da zameniš kertridže oni duplo skuplji nego štampač.
Naprotiv. Energije ima i više nego potrebno, samo je troše rafinerije i ostala fosilna infrastruktura. Kako, srećom, to nestaje, dolazi i energija za bolja vozila - ništa više nije potrebno. Takođe, struju možemo dobiti od bilo čega pa i od nafte i opet bi ispalo bolje nego sa fosilcima. Naftu napraviti je jako komplikovano i neefikasno. Ne "pali" vam ni jedna "želja".
Razlozi su različiti. Fosilni automobili su oko 80% efikasne furune - toliko energije bacaju otprilike na grejanje i ostalo sem vožnje (za vožnju su svega 15-20% efikasni u proseku, loše). Zimi su lošiji iz svojih razloga ali za grejanje kabine su, kao furune, odlični. Električni su prvenstveno vozila, neznatno energije se gubi na ostale stvari. Kada je potrebno zagrejati kabinu da bi putnicima bilo lepo, potrebno je koristiti dodatnu energiju samo za to i odatle veliki deo potrošnje. Sam pogon je, zapravo, efikasniji pri hladnom vremenu. Neki električni modeli (Tesla) koriste toplotne pumpe umesto rezistivnih grejača pa su na tom polju efikasniji od poređenog u testu. Obrni-okreni, sa svim ovim, kao što i tekst kaže, električni su bolji.
El. Vozila zimi troše više i to nije neznatno, pogotovo u severnijim predelima smanjuje im se i do 50% autonomija. Jer nije samo zagrevanje problem, već i zimske gume, kiša, negde i sneg, to sve utiče na el. Vozila puno više nego na dizel. Ne daj Bože još zaglaviti negde u saobraćaju u neku gužvu zimi e to je tek katastrofa,ideš polako a grijanje radi. Pa to se jednostavno vidi na telefonima, kad si napolju zimi baterija se troši više, hladnoća jednostavno negativno utiče na trajanje ma koliko grejača bilo u el. autima to je jednostavno grejes bateriju da se ne prazni sa el. Energijom iz baterije.
@Realista: Zimske gume, sneg, kiša i slično imaju podjednak ili veći uticaj na fosilce nego na električne. Potrebna je jednaka energija ako je sve ostalo jednako, a fosilci daleko manje svoje energije uspeju da iskoriste. Električni mogu za boljim gumama više energije da povrate u baterije. Grejanje na duže staze sa zaglaljivanjem je upravo problem fosilcima više nego električnim. Zašto? Baterije odavno nisu male i grejanje može da radi satima, čak i danima bez problema. Fosilcima nije ni dozvoljeno da rade samo radi grejanja ili hlađenja po svetu, bar ne ovde, a i da jeste, može biti opasno po život. Zimi se može i jednima i drugima smanjiti domet i za čitavih 100% (led uzbrdo), ali nigde više nemaš 50% gubitak za električnim zbog toga što baterije više nisu male koliko su bile pre Tesle. 30% je otprilike najveći gubitak koji se može umanjiti na razne načine. Dakle, ne umišljaj.
Roki
Elektricni svakako bolje i u pećini nego u lazi kao ti !
Podelite komentar
Roki
Elektricni toliko smo ispred tebe da ne moramo govorit nikad vise , dovoljno je samo nikad ! A ti lazi i dalje ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
🤣😅😂🤣😂😅 da nisi, slučajno, zaglavio u nekoj pećini?
Podelite komentar
Pih
Kakva bre struja skuplja pita od tepsije
Podelite komentar
Bukač
... dok mi polemišemo o e-autima a svest i znanje nam je u skladu sa standardom na "trulom" Zapadu se proizvode i prodaju hiljade i hiljade.
Podelite komentar
Džek
El. automobili su još u fazi testiranja. Ko želi time da se bavi nek izvoli. Ja sigurno ne. Ne menjam svog benzinca ni za 2 električna.
Podelite komentar
BGD
@Džek
I te kako bi ga zamenio samo da ti neko ponudi. Tvoj problem, kao i vecine mrzitelja ovde je sto ga ne mozes priustiti…
Podelite komentar
Fredy
Ja ga necu nikad kupit, never.
Podelite komentar
BGD
@Fredy
A zasto??
Podelite komentar
Roki
Evo elektricnog teroriste da on objasni kako stvari stoje , samo lazi na lazi nista novo od njega ! Nije mi problem ni slabija efikasnost jer tu nije uracunato vreme izgubljeno na punjenju tko je samo jednom imao priliku otic na duzi put s elektricnim koloma naprimer na sneg zna o cemu pricam (ne racunajuci elektro teroristicnog lazova) jednostavnost tankanja je nezameniva , prakticnost , bezbriznost ... Jedno tankanje preko hiljadu kilometara , znaci krenes na put stignes i vratis se bez da razmisljas, oseca je neproceniv ! A ovi elektricni mazohist nek uziva u cekanju i smrzavanju ,ko ima imalo mozga i zdravog razuma zna sta mu je bolje ... Elektricni terorist ce naravno terat opet vodu na svoj mlin ali njegove lazi imaju kratke noge kao ev autonomiju , naravno nastavit ce cvrcit kao slanina na vatri nebi li u pokusaju da dokaze laz mizerno kako nas je inace navikao propao u svom naumu !!!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Opet ne čitaš. Električni su svejedno efikasniji. Probleme sa punjenjem umišljaš na osnovu svojih dosadašnjih trauma sa fosilcima. Praktičnost? Ne gubim više vreme na gluposti za fosilcima - auto je uvek spreman, odmah kreće i ima više mesta za sve. Nema smrzavanja po pumpama. Kratke noge imaš Roki. Za osam godina sam se sa električnim načekao ukupno koliko sam za par meseci sa fosilnim. Nikad više!
Podelite komentar
Žika
Električni automobili nisu rešenje i neće u dogledno vreme preuzeti primate vozila na fosilna goriva jer nema dovoljno električne energije na raspolaganju nigde u Evropi a i šire.Prema tome sve je ovo biznis !
Podelite komentar
Koja
@Žika
Pre će doći do nestašice struje nego nafte. Pada mi na pamet nešto slično. Kupiš solidan štampač jeftino a kad treba da zameniš kertridže oni duplo skuplji nego štampač.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Žika
Naprotiv. Energije ima i više nego potrebno, samo je troše rafinerije i ostala fosilna infrastruktura. Kako, srećom, to nestaje, dolazi i energija za bolja vozila - ništa više nije potrebno. Takođe, struju možemo dobiti od bilo čega pa i od nafte i opet bi ispalo bolje nego sa fosilcima. Naftu napraviti je jako komplikovano i neefikasno. Ne "pali" vam ni jedna "želja".
Podelite komentar
Elektro-vozač
Razlozi su različiti. Fosilni automobili su oko 80% efikasne furune - toliko energije bacaju otprilike na grejanje i ostalo sem vožnje (za vožnju su svega 15-20% efikasni u proseku, loše). Zimi su lošiji iz svojih razloga ali za grejanje kabine su, kao furune, odlični. Električni su prvenstveno vozila, neznatno energije se gubi na ostale stvari. Kada je potrebno zagrejati kabinu da bi putnicima bilo lepo, potrebno je koristiti dodatnu energiju samo za to i odatle veliki deo potrošnje. Sam pogon je, zapravo, efikasniji pri hladnom vremenu. Neki električni modeli (Tesla) koriste toplotne pumpe umesto rezistivnih grejača pa su na tom polju efikasniji od poređenog u testu. Obrni-okreni, sa svim ovim, kao što i tekst kaže, električni su bolji.
Podelite komentar
Realista
@Elektro-vozač
El. Vozila zimi troše više i to nije neznatno, pogotovo u severnijim predelima smanjuje im se i do 50% autonomija. Jer nije samo zagrevanje problem, već i zimske gume, kiša, negde i sneg, to sve utiče na el. Vozila puno više nego na dizel. Ne daj Bože još zaglaviti negde u saobraćaju u neku gužvu zimi e to je tek katastrofa,ideš polako a grijanje radi. Pa to se jednostavno vidi na telefonima, kad si napolju zimi baterija se troši više, hladnoća jednostavno negativno utiče na trajanje ma koliko grejača bilo u el. autima to je jednostavno grejes bateriju da se ne prazni sa el. Energijom iz baterije.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Realista: Zimske gume, sneg, kiša i slično imaju podjednak ili veći uticaj na fosilce nego na električne. Potrebna je jednaka energija ako je sve ostalo jednako, a fosilci daleko manje svoje energije uspeju da iskoriste. Električni mogu za boljim gumama više energije da povrate u baterije. Grejanje na duže staze sa zaglaljivanjem je upravo problem fosilcima više nego električnim. Zašto? Baterije odavno nisu male i grejanje može da radi satima, čak i danima bez problema. Fosilcima nije ni dozvoljeno da rade samo radi grejanja ili hlađenja po svetu, bar ne ovde, a i da jeste, može biti opasno po život. Zimi se može i jednima i drugima smanjiti domet i za čitavih 100% (led uzbrdo), ali nigde više nemaš 50% gubitak za električnim zbog toga što baterije više nisu male koliko su bile pre Tesle. 30% je otprilike najveći gubitak koji se može umanjiti na razne načine. Dakle, ne umišljaj.
Podelite komentar
Van2
@Elektro-vozač
Kako te peglaju,sto je ovo
Podelite komentar