Kia zbunila novim logom: Više od 30.000 ljudi mesečno traži nepostojeću automarku
Iako se već mesecima nalazi na Kijinim automobilima nove modelske godine, novi logo korejske marke zbunio je mnoge, posebno one slabije upućene u autoindustriju.
Kia je, kao i većina ostalih automarki, odlučila da prati trendove, pa je tako menjala logotip. Recept je poznat, a to je izostanak 3D efekta i krajnje pojednostavljenje samog logotipa da bi se uklopio u nove digitalne tehnologije, navodi Index.hr.
Verovali ili ne, postoje oni koji jednostavno više ne prepoznaju u slovima korejsku marku, pa tako umesto "KIA" vide "KN". Pritom ih "obrnuto N" ili ćirilično "I" ne sprečava da u Google-u potraže upravo "KN".
the new kia logo is so unreadable that at least 30k people a month search for the "KN car" ever since its debut pic.twitter.com/jRj25JoAPp— Ashwinn (@Shwinnabego) November 17, 2022
A takvih je zaista puno, pa tako Twitter korisnik @Shwinnabego ističe da svakog dana mnogi traže "KN car", "KN SUV" i sl. Amerikanci su još zbunjeniji, pa tako upisuju "What is KN car brand", "What is KN", ali i konkretna imena modela kao što su "KN Carnival car" i "KN Telluride car."
Konkretno, svakog meseca upisuju pojam "KN Car" oko 30.000 puta, što znači da se gotovo svakog minuta neko pita koja je to automarka KN.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
NoName
Tih 30 000 mesečno je nepismeno. Slovo N se piše drugačije.
Podelite komentar
Pera
KN znači... Kod Noleta
Podelite komentar