Za gašenje požara na Tesli bilo je potrebno neverovatnih 45.000 litara vode

 
  • 12

Poređenja radi: da bi ugasili požar na klasičnom automobilu, vatrogascima je u proseku potrebno oko 2.000 litara vode

Požari baterija električnih vozila nisu tako česti kao požari klasičnih automobila, ali kada se dogode, veoma ih je teško obuzdati. Automobil se po pravilu gubi, a vatrogasci mogu da se bore samo da se vatra ne proširi na druge automobile i okolinu i da niko ne strada, prenosi Auto Start.

Vatrogasci grada Moris u američkoj državi Pensilvanija otkrili su ove nedelje koliko su opasni električni automobili u plamenu. Da bi obuzdali vatru na Tesli, bilo im je potrebno nekoliko sati i neverovatnih 45.000 litara vode.

U požaru, koji je izbio nakon što je Tesla Model S podom udario u predmet na putu, na sreću, nije bilo povređenih. Odmah nakon udara iz vozila je počeo da izlazi dim, a trojica putnika i njihov pas su odmah napustili automobil i pozvali vatrogasce. Automobil se zapalio nekoliko sekundi kasnije i ubrzo je ga je u potpunosti progutao plamen.

Ovakav problem se ne javlja samo kod Tesle, već i kod svih drugih električnih automobila. Litijum-jonske baterije se lako mogu zapaliti ako su oštećene i takav požar je izuzetno teško ugasiti, čak i posebnim penama koje se mogu koristiti.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Roki

    21. novembar 2022 | 17:20

    Elektricni cinjenice jesu normalne ali ti nisi tu je problem , ev nikad nece moci zazivet kako bi ti zeleo , a toja zadrtost je samo tvoj problem . U usporedbi naj boljeg ev i naj boljeg klasicnog po sigurnosti , klaicni glatko odnosi pobedu isto kao i u uzivanji u voznji . Ev zamaskirana reklamom zagaduju jednako ili vise , ev zamaskirana zadrtima kostaju uvek vise i pri kupnji pri punjenju (ne racunajuci izgubljeno vreme a vreme je novac) ev zamaskirana s potrebom veceg profita kod popravka kostaju mnogo vise i secer na kraju kad planu a desava se vrlo cesto ni bog ih ne moze ugasit ! Svima je sve kristalno jasno , isto kao i cinjenica da si obican lazov , koji izmislja lazi i ne postuje ni jedan jedini clanak , ili objektivni komentar !!!

  • Roki

    21. novembar 2022 | 15:21

    Elektricni znam da se radi o jos jednoj uroti protiv ev , hvala ti sto nas ispravno informiras ...A sad da se vratimo u stvarnos , klasicna se kola cesce zapale sto je normalno posto ih ima mnogo vise od 11 puta (jedanest puta) vise na putevima , ne zapaljuju se nova skupa vozila kao sto je slucaj kod ev , kad i dode do zapalenja mnogo je lakse ugasit te ne prestavlja toliku opasnost za okolinu , mogu samo zamislit da se dva ev sudare i zapale u centru grada sta bi to bilo . Klasicna vozila osim sto su mnogo lepsa za vozit i sigurnija su i imagu mnogo prednosti u odnosu na ev , ali eto samo jedan zadrti lik ne moze sebi to da prizna !

  • Ime

    21. novembar 2022 | 20:44

    Roki Balboa gasi Elektrovozača 😂

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA