Mercedes spustio cene nekih električnih vozila u Kini
Mercedes je prodao oko 8.800 električnih automobila u Kini između januara i jula ove godine
U nameri da poboljša do sada razočaravajućuju prodaju svoje EQ električne game automobila u Kini, Mercedes je najavio smanjenje cena za modele EQE i EQS.
Mercedes-Benz EQE sada košta 478.000 juana (67.432 dolara) nakon što je odobren popust od 50.000 juana (7.054 dolara). Mercedes-Benz EQS je dobio još veći popust, pa sada ima cenu od 956.000 juana (134.864 dolara), što je za 234.000 juana (33.011 dolara) manje nego ranije.
S druge strane, cene za ostatak EQ linije (EQA, EQB i EQC) ostaju nepromenjene, prenosi Autoblog.rs.
Bloomberg navodi da su sniženja cena usledila nakon perioda slabe prodaje. Konkretno za EQS, brojke u Kini su iznenađujuće niske, pa se u nekim slučajevima spuštaju na samo 100 isporuka mesečno. Deo problema je povezan sa ograničenim prostorom za glavu za putnike pozadi zbog nagnute linije krova. Ovo je važan faktor za kineske kupce u premijum segmentu koji više vole da sede pozadi.
Predstavnik Mercedesa je rekao da kompanija „kontinuirano posmatra i analizira dinamična tržišna kretanja, uključujući trenutno pozicioniranje drugih proizvođača u luksuznom segmentu. Na osnovu toga, Mercedes-Benz repozicionira određene EQ modele u Kini”.
Mercedes je prodao oko 8.800 električnih automobila u Kini između januara i jula ove godine. Pored Mercedesa, i Tesla je takođe nedavno najavio smanjenje cena u Kini kako bi povećao prodaju i postao konkurentniji u odnosu na sve veći broj lokalnih rivala. Brojke sugerišu da ovo postaje sve teže, jer 80% prodaje novih električnih vozila u Kini tokom sedam meseci 2022. otpada na domaće proizvođače automobila.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Bobab
Nisu konkurentni kineskim modelima elektricnih automobila koji su em jeftiniji i jos jednu generaciju napredniji e to je problem. Zato su kinezima zabranili da izvoze u eu te automobile posto bi unistile evropske proizvodjace.
Podelite komentar
Bukač
... biće moj za 20 godina.
Podelite komentar