Elektricni ja stalno govorim ispravno .Losa voznja je u elektricnom smecu i to svi znaju ! Raketiranje za struju tek pocinje , preskupo elektricno smece kad se pokvari a kvari se ,nastupaju novi golemi troskovi koje nitko ne moze rasit osim original a to ne vredi te novce ...Elektricno smece nije moguce merit s klasicnim autima imaju bar 100godina zaostatka ! Jeftinje je platit gorivo nego punit strujom ( clanak objavljeni pre par dana )
Cekanje i setnja oko punjaca satima je ocjno iskustvo , potvrdili svi koji su probali ! Tvornickih gresaka i opoziva masu pa to prestavlja dodatno cekanje i to samo ukoliko odluce uklonot problem u suprotnom krecu dizanje tesle u vazduh , strajk glađu vlasnika ... Svatkom imalo normalnom je posve jasno a zadrtrom i zbunjenom malom zaludenom elektricnom vozacu nije nista jasno , pokusava uverit u svoju laz , al laz ima kratke noge otprilike kao domet na elektricnim kolima ...
"... to svi (<1%) znaju (misle pre nego što probaju)". Elektromotora na svetu ima više i duže nego SUS. Dugotrajniji su i gotovo da ne zahtevaju održavanje. Opet halucinacije sa čekanjem i maltretiranjem, Roki, nije to dobro, taman si krenuo na bolje... To su ti samo nemila sećanja iz fosilnog "detinjstva", kada se probudiš shvatićeš. Štrajk glađu organizovao advokat zarad svoje zarade, gladovanje samo pretnja za kamere. Članak pre nekoliko dana je rekao da je punjenje na nekim mestima, u manjini slučajeva i vrste koja se retko koristi, skuplje, trenitno. Ti, naravno, nisi stigao dalje od naslova. I da je skuplje, električna vozila su opet bolja i jeftinija. Fabrički opozivi za softver koji se automatski pošalje nije ništa ni naspram konstantnog redovnog reketiranja/održavanja. Hvatanje za slamke i izvrtanje činjenica ti neće pomoći. Prihvatanje činjenica bi moglo.
"... to svi (manje od 1%) znaju (misle pre nego što probaju)". Elektromotora na svetu ima više i duže nego SUS. Dugotrajniji su i gotovo da ne zahtevaju održavanje. Opet halucinacije sa čekanjem i maltretiranjem, Roki, nije to dobro, taman si krenuo na bolje... To su ti samo nemila sećanja iz fosilnog "detinjstva", kada se probudiš shvatićeš. Štrajk glađu organizovao advokat zarad svoje zarade, gladovanje samo pretnja za kamere. Članak pre nekoliko dana je rekao da je punjenje na nekim mestima, u manjini slučajeva i vrste koja se retko koristi, skuplje, trenitno. Ti, naravno, nisi stigao dalje od naslova. I da je skuplje, električna vozila su opet bolja i jeftinija. Fabrički opozivi za softver koji se automatski pošalje nije ništa ni naspram konstantnog redovnog reketiranja/održavanja. Hvatanje za slamke i izvrtanje činjenica ti neće pomoći. Prihvatanje činjenica bi moglo.
Pa normalno da ima jer su kao prvo toyota vozila jeftinija prosečno 50% od Teslinih ako ne i više a proizvodnja skuplja. Teslina unutrašnjoj kao na nekom autu iz 90ih,ne mislim na izgled, već kvalitet. Tesla ulaže u softvere i te neke tehnologije koje prave debile od vozača a samim tim stvaraju preveliku ovisnost o toj tehnologiji ali to im je i cilj. Teslu kupuju bogatuni kojima nije do štednje a nije bogami ni do zaštitite okoline. Teslu treba porediti sa nekim premium brendom (porsche, audi) jer ipak je toyota za obične građane.
Tržište, ne samo "bogati", je spremno da plati više za električna vozila i Tesle nego za Tojotu jer su proizvodi bolji a troškovi ukupno manji. Ne kupujemo nameštaj već vozilo a ni izgled Tojota/Lexus unutrašnjosti im ne pomaže. Kvalitet je sasvim OK iako se slažem da nije luksuzan. Zaštita okoline, nažalost, nikome nije bila dovoljan razlog. Bilo je potrebno napraviti proizvod bolji u svakom pogledu. Tesla je tu lavinu pokrenula. Teslu nije moguće porediti ni sa jednim fosilašem jer ih sve tuče bez obzira na cenu po svim karakteristikama od bilo kog značaja (sem po nameštaju). Moguće je porediti sa EV proizvodima bilo kog proizvođača. Tojota ih nema. EV su za sve, ponajviše za obične građane kojima je dosta non-stop reketiranja za gorivo i održavanje za uzvrat za svejedno lošu vožnju.
Elektricni ja cu pricat koliko i sta hocu isto kao sto ti radis! U jednom se slazem s tobom Toyotu se nikako ne moze uspoređivat s teslom . Između ostalog sramotno je da ta americka fabrika nosi to ime .
Malo si se pozamašno zbunio. Teslina "povlačenja" su uglavnom daljinske izmene softvera koji Tojota ni nema. Ono što Tojota ima a Tesla nema je potreba za redovnim reketiranjem, pardon, održavanjem, na koje su svoje mušterije navikli pa i ne osećaju više. Tesla je daleko od savršenstva ali to nikome ne daje za pravo da izmišlja bilo šta o njima.
@Roki: Ne pričaj u moje ime. Nikada nisi mogao. Tesla ima svoje mane, samo si ti, izgleda, prezauzet većim problemima da bi uopšte mogao to da shvatiš.
Roki
Da da svima je jasno ev su problem a ne rešenje to svi znaju !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Svi u tvojoj stolici?
Podelite komentar
Roki
Elektricni ja stalno govorim ispravno .Losa voznja je u elektricnom smecu i to svi znaju ! Raketiranje za struju tek pocinje , preskupo elektricno smece kad se pokvari a kvari se ,nastupaju novi golemi troskovi koje nitko ne moze rasit osim original a to ne vredi te novce ...Elektricno smece nije moguce merit s klasicnim autima imaju bar 100godina zaostatka ! Jeftinje je platit gorivo nego punit strujom ( clanak objavljeni pre par dana ) Cekanje i setnja oko punjaca satima je ocjno iskustvo , potvrdili svi koji su probali ! Tvornickih gresaka i opoziva masu pa to prestavlja dodatno cekanje i to samo ukoliko odluce uklonot problem u suprotnom krecu dizanje tesle u vazduh , strajk glađu vlasnika ... Svatkom imalo normalnom je posve jasno a zadrtrom i zbunjenom malom zaludenom elektricnom vozacu nije nista jasno , pokusava uverit u svoju laz , al laz ima kratke noge otprilike kao domet na elektricnim kolima ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
"... to svi (<1%) znaju (misle pre nego što probaju)". Elektromotora na svetu ima više i duže nego SUS. Dugotrajniji su i gotovo da ne zahtevaju održavanje. Opet halucinacije sa čekanjem i maltretiranjem, Roki, nije to dobro, taman si krenuo na bolje... To su ti samo nemila sećanja iz fosilnog "detinjstva", kada se probudiš shvatićeš. Štrajk glađu organizovao advokat zarad svoje zarade, gladovanje samo pretnja za kamere. Članak pre nekoliko dana je rekao da je punjenje na nekim mestima, u manjini slučajeva i vrste koja se retko koristi, skuplje, trenitno. Ti, naravno, nisi stigao dalje od naslova. I da je skuplje, električna vozila su opet bolja i jeftinija. Fabrički opozivi za softver koji se automatski pošalje nije ništa ni naspram konstantnog redovnog reketiranja/održavanja. Hvatanje za slamke i izvrtanje činjenica ti neće pomoći. Prihvatanje činjenica bi moglo.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
"... to svi (manje od 1%) znaju (misle pre nego što probaju)". Elektromotora na svetu ima više i duže nego SUS. Dugotrajniji su i gotovo da ne zahtevaju održavanje. Opet halucinacije sa čekanjem i maltretiranjem, Roki, nije to dobro, taman si krenuo na bolje... To su ti samo nemila sećanja iz fosilnog "detinjstva", kada se probudiš shvatićeš. Štrajk glađu organizovao advokat zarad svoje zarade, gladovanje samo pretnja za kamere. Članak pre nekoliko dana je rekao da je punjenje na nekim mestima, u manjini slučajeva i vrste koja se retko koristi, skuplje, trenitno. Ti, naravno, nisi stigao dalje od naslova. I da je skuplje, električna vozila su opet bolja i jeftinija. Fabrički opozivi za softver koji se automatski pošalje nije ništa ni naspram konstantnog redovnog reketiranja/održavanja. Hvatanje za slamke i izvrtanje činjenica ti neće pomoći. Prihvatanje činjenica bi moglo.
Podelite komentar
Roki
Elektricni , opet greska naravno da mogu . Tesla ne moze nikako poredit s Toyotom ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Hvala Bogu, nešto ispravno da kažeš! 100% Evo ti plus i od mene. Preskočiću tvoju zabludu da možeš pričati u bilo čije ime sem svoje.
Podelite komentar
Realista
Pa normalno da ima jer su kao prvo toyota vozila jeftinija prosečno 50% od Teslinih ako ne i više a proizvodnja skuplja. Teslina unutrašnjoj kao na nekom autu iz 90ih,ne mislim na izgled, već kvalitet. Tesla ulaže u softvere i te neke tehnologije koje prave debile od vozača a samim tim stvaraju preveliku ovisnost o toj tehnologiji ali to im je i cilj. Teslu kupuju bogatuni kojima nije do štednje a nije bogami ni do zaštitite okoline. Teslu treba porediti sa nekim premium brendom (porsche, audi) jer ipak je toyota za obične građane.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Realista
Tržište, ne samo "bogati", je spremno da plati više za električna vozila i Tesle nego za Tojotu jer su proizvodi bolji a troškovi ukupno manji. Ne kupujemo nameštaj već vozilo a ni izgled Tojota/Lexus unutrašnjosti im ne pomaže. Kvalitet je sasvim OK iako se slažem da nije luksuzan. Zaštita okoline, nažalost, nikome nije bila dovoljan razlog. Bilo je potrebno napraviti proizvod bolji u svakom pogledu. Tesla je tu lavinu pokrenula. Teslu nije moguće porediti ni sa jednim fosilašem jer ih sve tuče bez obzira na cenu po svim karakteristikama od bilo kog značaja (sem po nameštaju). Moguće je porediti sa EV proizvodima bilo kog proizvođača. Tojota ih nema. EV su za sve, ponajviše za obične građane kojima je dosta non-stop reketiranja za gorivo i održavanje za uzvrat za svejedno lošu vožnju.
Podelite komentar
Roki
Elektricni ja cu pricat koliko i sta hocu isto kao sto ti radis! U jednom se slazem s tobom Toyotu se nikako ne moze uspoređivat s teslom . Između ostalog sramotno je da ta americka fabrika nosi to ime .
Podelite komentar
Talamud
Smešno je upoređivati ova 2 proizvođača. Ne povlače toyjotina vozila svake nedelje zbog milion fabričkih grešaka opasnih po živote vozača.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Talamud
Malo si se pozamašno zbunio. Teslina "povlačenja" su uglavnom daljinske izmene softvera koji Tojota ni nema. Ono što Tojota ima a Tesla nema je potreba za redovnim reketiranjem, pardon, održavanjem, na koje su svoje mušterije navikli pa i ne osećaju više. Tesla je daleko od savršenstva ali to nikome ne daje za pravo da izmišlja bilo šta o njima.
Podelite komentar
Roki
@Talamud
Nemoj mu teslu dirat ,bolje da si mu mamu spomenuo ...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Talamud
@Roki: Ne pričaj u moje ime. Nikada nisi mogao. Tesla ima svoje mane, samo si ti, izgleda, prezauzet većim problemima da bi uopšte mogao to da shvatiš.
Podelite komentar