Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Ime
Izgleda da se ova koment sekcija kad god se izbaci nešto o električnim automobilima pretvorila u dvoboj između Rokija i Elektrovozača 😂
Prije
nece biti EU nego Dizelasa !!! 😂😂😂
Gagi
600K izgubljenih poslova. Gde to tačno? Mozda samo u Nemačkoj na izradi komponenata, proizvodnih linija i slično. A sta ce mo sa serviserima, mehanicarima i slicno. I sve sto ta industrija je povukla za sobom preko 100 god. I to bi da se sve prekine kroz nekoliko godina. Da ne zvuci bezobrazno sa moje strane ali milioni radnih mesta su u pitanju. Na nivou cele Evrope.