Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika 😀
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ime

    18. novembar 2022 | 07:18

    Izgleda da se ova koment sekcija kad god se izbaci nešto o električnim automobilima pretvorila u dvoboj između Rokija i Elektrovozača 😂

  • Prije

    10. novembar 2022 | 16:19

    nece biti EU nego Dizelasa !!! 😂😂😂

  • Gagi

    10. novembar 2022 | 10:21

    600K izgubljenih poslova. Gde to tačno? Mozda samo u Nemačkoj na izradi komponenata, proizvodnih linija i slično. A sta ce mo sa serviserima, mehanicarima i slicno. I sve sto ta industrija je povukla za sobom preko 100 god. I to bi da se sve prekine kroz nekoliko godina. Da ne zvuci bezobrazno sa moje strane ali milioni radnih mesta su u pitanju. Na nivou cele Evrope.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA