Mercedes završava eru dizelaša i benzinaca

 ≫ 
  • 25

Kako stvari danas stoje, E-klasa sa svojim derivatima je poslednji model Mercedes-Benza napravljen na čistoj platformi motora s unutrašnjim sagorevanjem – rekao je šef razvoja Mercedes-Benza Markus Schäfer nemačkom Automobilwocheu.

Najkasnije do 2030. Mercedes namerava da proizvodi samo električna vozila – barem tamo gde to tržišni uslovi dozvoljavaju, a to je u ovom slučaju Evropa. Do sada su se S i C-klasa takođe bazirale na ovoj platformi i biće ukinute na kraju modelskih ciklusa, verovatno čak i pre 2030. godine, piše Revija HAK.

Nova i poslednja generacija poslovne limuzine biće predstavljena krajem godine, a na tržište će stići na proleće. Svi sledeći modeli iz 2024./2025. se baziraju na arhitekturama koje su posebno dizajnirane za pogon na baterije. E-klasa se pod ovim imenom proizvodi od 1993. i pouzdan je bestseler.

Istovremeno, broj varijanti motora će se smanjiti uvođenjem Euro 7 standarda emisije. Prema Schäferovim rečima, prestaje saradnja s Renaultom. Francuzi neće više biti u igri za razvoj motora za kompaktna vozila. Mercedes će proizvesti globalni motor u saradnji s kineskim Geelyjem.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • 1111

    3. novembar 2022 | 23:24

    Ljudi. Nemoj da vas lazu. Dizelasi ce se praviti i dalje a vozice se naj manje jos 20 god od kad poslednji dizelas sidje sa trake. Pa cela ekonomija jedne drzave lezi na kamionima. Koji ce kamion na struju da odveze robu iz turske za svedsku i kolko ce mu trebati? A takvi kamioni jos nisu napravljeni.

  • ime

    3. novembar 2022 | 16:29

    Tuzno, vozio sam mercedes, ali mislim da vise necu

  • Nebojša Berak

    3. novembar 2022 | 23:25

    Mercedes je prevara svetska kao i ostali nemacki brendovi sa forama EURO motora. Sve je isto a softver ostalo odradjuje. A tek servis poput Mikom koje sam tuzio i dobio ih jer uvaljuju falsifikovane rezervne delove a sve uvezano sa regionalnim menadzerom koji ih je pokrivao. Bruka i sramota.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA