Ford na proleće 2023. godine ukida Galaxy i S-Max modele

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Neko

    28. oktobar 2022 | 13:16

    Svi ukidaju velike porodične automobile. Šta će voziti porodice sa troje i više dece?

  • Gile

    27. oktobar 2022 | 19:56

    Na kraju ce te ukinuti i Ford kao brend.

  • Vitez Koja

    27. oktobar 2022 | 16:10

    Tek će da pada prodaja.Cene automobila, koji ništa novo niti bolje ne nudi od modela iz recimo 2010, košta duplo skuplje nego taj model iz 2010.Tada si za te pare koliko sada košta mogao da kupiš jednosoban stan u Beogradu.Plate su skoro iste kao i 2010, pa ti vidi.Taj trend je skoro svuda u svetu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA