Ručni menjač je ugrožena vrsta, automatici polako preuzimaju tržište

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Driver

    11. oktobar 2022 | 18:04

    Ručni 💪automatski je za p.....e

  • Saaasa

    06. oktobar 2022 | 20:19

    Uh bre ljudi, 15 godina vozio manuelca i zadnje 3 automatik, idemo, automatik je za ljubitelje voznje u svakom smislu reci, da li trosi vise hm, pa mozda pola litre pri normalnoj voznji. A manuelca jeste za sve koji se sikace ili ti da osete motor. Prijatniji za voznju kao i za saputnike. Mada nekima se ne moze objasniti realnost. Toliko

  • Elektro-vozač

    05. oktobar 2022 | 15:14

    Odsustvo ručnog menjača ne znači prisustvo automatskog. Menjači su neophodni samo za fosilni pogon da bi ublažili neefikasnost i očajne karakteristike pri malom broju obrtaja. Rezultat je, zapravo, dodatni gubitak efikasnosti, pouzdanosti introškova zbog većeg broja pokretnih delova kojima je potrebno održavanje. Najbrojniji električni nemaju menjač nikakve vrste već su u jednom istom stepenu prenosa sve vreme i sa tim postižu bolje karakteristike vožnje za svakoga: efikasniju i udobniju vožnju bez trzanja na koje su se neki navikli pa će se sigurno pobuniti, bolje ubrzanje, manje troškove i duži vek. Ukratko, kada nije motor loš kao fosilni, fiksni prenos je bolji i od ručnog i automatskog po svim osobinama koje cene "ljubitelji" i jednih i drugih. Sve vrste menjača, dakle, nestaju samo su se ljudi navikli da kada nema ručnog to netačno nazivaju "automatskim".

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA