U Kragujevcu će se proizvoditi električni Citroen C3

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika V
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Oprem djurdjo, skocicili sa fijata na citroen.

    04. oktobar 2022 | 19:27

    Opasni su ovi kramuljevcani. Mangupcine stare, ovamo protestvuju. A uskoro sklapaju bmv, mercedes, skodu. Nema sta, namazani gore od sapcana i pazaraca.

  • Sibin

    04. oktobar 2022 | 14:23

    Kragujevacki lezilebovici mogu samo da sastave auto, ako i to znaju!!!!!! Tu fabriku je trebalo ugasiti odavno!!!!!

  • V

    03. oktobar 2022 | 07:23

    Jel to zastavini inženjeri rade!??

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA