Kalifornija uvodi zabranu prodaje dizelaša i benzinaca

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika eureka
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • 🙄

    31. avgust 2022 | 06:28

    NORVEŠKA je svjetski rekorder po pitanju elektrifikacije voznog parka, ali i ondje ima problema. Za najnovije probleme krivi su navodno Teslini automobili za koje grupa vlasnika automobila iz Norveške tvrdi da su kvarljivi i da imaju brojne probleme. A kako bi se njihov glas čuo, odlučili su se na radikalan potez i pokrenuli štrajk glađu. Ovako rigoroznom metodom žele skrenuti pozornost na probleme koje svakodnevno doživljavaju u svojim automobilima. Prema njihovim tvrdnjama, Teslini automobili imaju brojne probleme, koji idu od loše kvalitete izrade, poput klimavog sjedala, pa sve do slučajeva kada se automobil ne može pokrenuti. Njihov krajnji cilj je da Elon Musk čuje za njih. Sigurni su da će reagirati na njihove molbe i pomoći im. Dosadašnje iskustvo je da cijeli proces servisa traje predugo, a nerijetko im se kvarovi ne uklone u potpunosti.A sve to je bitno jer govorimo o nemalom tržištu i zemlji s najvećim brojem Teslinih automobila po stanovniku na svijetu. U svakom slučaju, radi se o negativnoj reklami, ne samo na norveškom nego i na europskom tržištu, gdje su upravo Teslini modeli najprodavaniji u konkurenciji električnih automobila. U nastavku slijedi i popis najčešćih problema s kojima se ova grupa vlasnika susreće na Teslama: automobil se neće "upaliti“ kada je hladno, automobil se neće "upaliti“ kada je vruće, ručke na vratima se ne otvaraju kada je hladno, intenzivna škripa, "mjehurići" u sjedalima, labavo prednje sjedalo, poklopac prtljažnika napunjen kišnicom, autopilot ne radi ispravno, prespora internet veza, neispravnost brisača vjetrobrana, automobil škripi pri prelasku neravnina, labave dekorativne lajsne, vrata seu nekim slučajevima se otvaraju sama od sebe, računalo na vozilu ne radi, žuti pojas na ekranu, prozori se ne zatvaraju u potpunosti, sustavi se sami ponovo pokreću, problemi sa smanjenjem snage punjenja baterije, problemi s korozijom na novim automobilima (posebno na Modelu 3), loša kvaliteta boje - potrebno lakiranje, problemi s klima uređajem, kraće trajanje baterije nego što tvrdi Tesla. Elon Musk i Tesla se nisu očitovali.

  • Roki

    30. avgust 2022 | 17:26

    Elektricni opet lazes , koji to ljudi zele skupo elektricno,neprakticno,opasno smece ? Sudeci po minusima i komentarima nebi se reklo da si u pravu bas suprotno ...

  • Roki

    29. avgust 2022 | 22:55

    Elektricni lazove , twingo na struju kosta 25 hiljada evra , za te pare mozes kupit auto , a struja svakim danom sve skuplja ! Ti sebi kupi bicikl pa prikaci dinamo i pravi sam struju kad ti nije problem ! O tome sta je lepse i bolje vozit ne treba raspravljat da imas jedan gram mozga shvatio bi !!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA