Terenci nestaju sa scene, a SUV-ovi svih veličina su samo šminka bez 4x4
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
M.m
Moze da priča ko sta hoće ali Niva je bila i ostala terenac da joj može samo pozaviditi bar 80 posto takozvanih terenaca ovo može da komentarise neko koje zna šta je Niva a ne pročitao sam negde fazon
Elektro-vozač
Jedan problem je samo u tome što se naziv "SUV" (sportsko uslužno vozilo) lepi svemu što izgleda slično a mnogo ljudi traži: visok pogled, visok prtljažnik, možda ravan patos. Drugi je što neki misle da se u skraćenici "SUV" nalazi i reč "terensko". "4x4 je nešto što ljudi možda žele da imaju ali ne i da plate. Inače, mnogo je bolje reći "pogon na sva četiri točka". 4x4 je 16, dimenzije i mnogo toga drugog ali gotovo da uopšte nema smisla sa pogonom - neko se pravio pametan pa tresnuo glupost kakve nema. Tačno bi bilo, recimo "4:4" (četiri od četiri srazmera).
Go go
Lada niva je zakon!