Vidis koliko te poremetilo ev pa niko ne ide na pumu i nazad kuci to se obavi usput za par min sto vozacu ev nikako nije jasno , a tebi sto trebas cekat satima je normalno da od kuce ides na punionicu i natrag kuci . Kakav crni r8 , procitaj sta pisem ,ljudi nemaju za fiestu , clia , corsu obicna jeftina i sasvim dovoljno dobra auta , ne zive svi na stazi da im treba 500ks i ubrzanje za 3 sekunde do 100kmh , za obicnu cestu apsolutno nepotrebno . Samo ti nastavi zivjet u svom svjetu , al zapamti da nije to bas tako kako si ti umislio ! Pises o cekanju ja ne znam dali si ikad vozio pravi auto ocito nisi , pises cekaj da uđe u brzinu , cekaj da krene ,cekaj ovo cekaj ono .... ja vece gluposti nisam procitao pa da je to istina kako je moguce upalit auto napravit 7 km za 9 min pridrzavajuci se ogranicenja a toliko moras cekat ? Idi bre cekaj satima da ti se bakterije napune i ne smaraj !
Čoveče ti si baš oguglao na maltretiranja svojih taljiga. Ništa te ne boli ali ni članak ne čitaš. Citat iz članka: "Loše vesti se odnose na R8 koji neće još dugo živeti u trenutnoj formi. Superautomobil s V10 motorom će preći na električni pogon nakon završetka proizvodnje aktuelnog modela.". To što ima ljudi koji ne znaju da bi značajno manje para bacili na električne a dobili bolju vožnju je razumljivo. To što ima zadrtih koji se "brane od potvrđenih činjenica" je tragikomično. Umišljaš čekanja gde ih nema a svoje više ne osećaš, navikao. Uspeo si da uvidiš jednu od malu milijardu prednosti EV - svaka čast - ubrzanje ali si ipak overio nepromišljenost nekim zabludama o većim brzinama kojih praktično nema van trkačkih staza koje pominješ ovde. Za normalan svet su prednosti odsustvo čekanja, maltretiranja oko redovnog "održavanja" (čitaj: reketiranja, popravki redovnih kvarova), glatkoća vožnje, odsustvo smatrajućeg prdenja, praktičnija geometrija vozila i mnogo toga drugog, sa sve manjiim troškovima.
Za ostale, sa otvorenim očima i umom. Sva navedena "čekanja" su prava. Ljudi su naviknuti na većinu i misle da bolje ne može, dok ne probaju. Mali milion raznih, nervirajućih, kako malih tako i velikih ali u svakom slučaju previše čestih čekanja za fosilcima nestaju se električnim. Zadrti pokušavaju da nabede normalne da moraju "držati sveću" nekome ili nečemu dok taj ili to nešto samo radi. Fosilcu ne možemk reći "sam se spremi za sledeću vožnju" već to moramo ili sami obaviti ili nekog drugog uposliti za tako nešto. Električnom ne moramo ni da kažemo, sve se samo odradi dok mi živimo svoj život i radimo (ili ne radimo) šta god nam padne na pamet. Ne dozvolite zadrtima da vas nabede na čekanje. Nemaju moć nad vama. Ako oni vole da čekaju - slobodno neka to rade, verovatno su previše navikli pa za bolje ne znaju. To se ne odnosi na normalan svet.
Ceo svet i svi proizvodjaci prelaze na elektricna vozila, medjutim VW, Audi, BMW, Mercedes, Toyota, Ferari, Lamborgini... jos uvek nisu procitali Rokijev komentar, jer da jesu ne bi im palo na pamet. Nakon doktorske disertacije gospodina Rokija evo ja prelazim na kompijuter i telefon sa SUS motorom.
Vesti za R8 i V10 motore nisu "loše" već odlične. Konačno će moći da se takmiče sa savremenim porodičnim automobilima. Trenutno su potučeni uzduž i popreko.
El vozac LAZES , bitno da je elektricni auto brzi a ne smijes vozit preko 130 , bitno da je mnogo skuplji a ljudi nemaju za novi jeftini obicni auto , bitno da zagaduje jedvo nesto manje . Stvarno smaras s tvojim glupostima ! Naj vaznije sto su ev losa za vozit , dosadna , bezlicna , zahtevaju cekanje i sve to masno kosta . Ko pristane dat toliki novac za elektricno smece , svesno pristaje da se od njega pravi budala ! Elektricni slabo ti ide to ucenje jer i dalje nemas pojma sto piseses !!!
Roki, imaš mnogo da naučiš. Bolji su u svakom pogledu pa i u onim koje definišu taj segment tržišta. Prdenje, koje rade bolje, ne spada tu. Smanji izduvne gasove pa češ prestati i da haluciniraš, uključujući tu i tih "130" čega god.
98+% ljudi koji su probali obe tehnologije biraju električna vozila i ne žele nazad na fosilne taljige upravo zbog bolje vožnje čak i za manje para. R8 košta više od većine električnih od kojih ga većina tuče po svim karakteristikama bez obzira na cenu. Što se tiče čekanja evo nekih fosilnih čekanja koje električni ukidaju za bolje raspoloženje... Čekaj da upali. Čekaj da se zagreje. Čekaj da uđe "u brzinu" (stepen prenosa). Čekaj da ubrza da bih se uključio u saobraćaj. Čekaj da postigne broj obrtaja. Čekaj turbo. Čekaj da pumpi stigne gorivo ili da padne cena ili dođe lepo vreme. Čekaj da skoknem do pumpe. Čekaj, ima samo par njih ispred mene. Čekaj da natočim. Čekaj da platim. Čekaj da se vratim sa pumpe. Čekaj da zaradim pare pa da skoknem do servisa, moram redovno reketiranje da obavim. Čekaj da mi zamene ulje/kočnice/kaiševe/lance/sonde/svećice/itd. Čekaj da se vratim servisa. Čekaj da ga ugasim pa da se odmorim od buke, treske, trzanja. Čekaj da dođe taj fizički nemoguć "spas" za fosilce. Čekaj da ljudi ogluve pa da im buka ne smeta. Sa električnim: Auto spreman čeka vozača, a ne obratno. Čekanja nema ili ga ima daleko ređe, u ekstremnim situacijama, a sve ukupno daleko manje. Neće me više niko naterati na fosilna čekanja, na koliko halucinirao da može "narediti" nekom sa savremenim kolima da "čeka". Loše navike u ovom slučaju vrlo lako nestaju kada se proba.
Aleksandar
Nema većeg pametnjakovića od električnog vozača i većeg đubreta od električnog auta
Podelite komentar
Roki
Vidis koliko te poremetilo ev pa niko ne ide na pumu i nazad kuci to se obavi usput za par min sto vozacu ev nikako nije jasno , a tebi sto trebas cekat satima je normalno da od kuce ides na punionicu i natrag kuci . Kakav crni r8 , procitaj sta pisem ,ljudi nemaju za fiestu , clia , corsu obicna jeftina i sasvim dovoljno dobra auta , ne zive svi na stazi da im treba 500ks i ubrzanje za 3 sekunde do 100kmh , za obicnu cestu apsolutno nepotrebno . Samo ti nastavi zivjet u svom svjetu , al zapamti da nije to bas tako kako si ti umislio ! Pises o cekanju ja ne znam dali si ikad vozio pravi auto ocito nisi , pises cekaj da uđe u brzinu , cekaj da krene ,cekaj ovo cekaj ono .... ja vece gluposti nisam procitao pa da je to istina kako je moguce upalit auto napravit 7 km za 9 min pridrzavajuci se ogranicenja a toliko moras cekat ? Idi bre cekaj satima da ti se bakterije napune i ne smaraj !
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Čoveče ti si baš oguglao na maltretiranja svojih taljiga. Ništa te ne boli ali ni članak ne čitaš. Citat iz članka: "Loše vesti se odnose na R8 koji neće još dugo živeti u trenutnoj formi. Superautomobil s V10 motorom će preći na električni pogon nakon završetka proizvodnje aktuelnog modela.". To što ima ljudi koji ne znaju da bi značajno manje para bacili na električne a dobili bolju vožnju je razumljivo. To što ima zadrtih koji se "brane od potvrđenih činjenica" je tragikomično. Umišljaš čekanja gde ih nema a svoje više ne osećaš, navikao. Uspeo si da uvidiš jednu od malu milijardu prednosti EV - svaka čast - ubrzanje ali si ipak overio nepromišljenost nekim zabludama o većim brzinama kojih praktično nema van trkačkih staza koje pominješ ovde. Za normalan svet su prednosti odsustvo čekanja, maltretiranja oko redovnog "održavanja" (čitaj: reketiranja, popravki redovnih kvarova), glatkoća vožnje, odsustvo smatrajućeg prdenja, praktičnija geometrija vozila i mnogo toga drugog, sa sve manjiim troškovima.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Roki
Za ostale, sa otvorenim očima i umom. Sva navedena "čekanja" su prava. Ljudi su naviknuti na većinu i misle da bolje ne može, dok ne probaju. Mali milion raznih, nervirajućih, kako malih tako i velikih ali u svakom slučaju previše čestih čekanja za fosilcima nestaju se električnim. Zadrti pokušavaju da nabede normalne da moraju "držati sveću" nekome ili nečemu dok taj ili to nešto samo radi. Fosilcu ne možemk reći "sam se spremi za sledeću vožnju" već to moramo ili sami obaviti ili nekog drugog uposliti za tako nešto. Električnom ne moramo ni da kažemo, sve se samo odradi dok mi živimo svoj život i radimo (ili ne radimo) šta god nam padne na pamet. Ne dozvolite zadrtima da vas nabede na čekanje. Nemaju moć nad vama. Ako oni vole da čekaju - slobodno neka to rade, verovatno su previše navikli pa za bolje ne znaju. To se ne odnosi na normalan svet.
Podelite komentar
Aleksandar
@Roki
Ceo svet i svi proizvodjaci prelaze na elektricna vozila, medjutim VW, Audi, BMW, Mercedes, Toyota, Ferari, Lamborgini... jos uvek nisu procitali Rokijev komentar, jer da jesu ne bi im palo na pamet. Nakon doktorske disertacije gospodina Rokija evo ja prelazim na kompijuter i telefon sa SUS motorom.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Vesti za R8 i V10 motore nisu "loše" već odlične. Konačno će moći da se takmiče sa savremenim porodičnim automobilima. Trenutno su potučeni uzduž i popreko.
Podelite komentar
Roki
@Elektro-vozač
El vozac LAZES , bitno da je elektricni auto brzi a ne smijes vozit preko 130 , bitno da je mnogo skuplji a ljudi nemaju za novi jeftini obicni auto , bitno da zagaduje jedvo nesto manje . Stvarno smaras s tvojim glupostima ! Naj vaznije sto su ev losa za vozit , dosadna , bezlicna , zahtevaju cekanje i sve to masno kosta . Ko pristane dat toliki novac za elektricno smece , svesno pristaje da se od njega pravi budala ! Elektricni slabo ti ide to ucenje jer i dalje nemas pojma sto piseses !!!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
Roki, imaš mnogo da naučiš. Bolji su u svakom pogledu pa i u onim koje definišu taj segment tržišta. Prdenje, koje rade bolje, ne spada tu. Smanji izduvne gasove pa češ prestati i da haluciniraš, uključujući tu i tih "130" čega god.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
98+% ljudi koji su probali obe tehnologije biraju električna vozila i ne žele nazad na fosilne taljige upravo zbog bolje vožnje čak i za manje para. R8 košta više od većine električnih od kojih ga većina tuče po svim karakteristikama bez obzira na cenu. Što se tiče čekanja evo nekih fosilnih čekanja koje električni ukidaju za bolje raspoloženje... Čekaj da upali. Čekaj da se zagreje. Čekaj da uđe "u brzinu" (stepen prenosa). Čekaj da ubrza da bih se uključio u saobraćaj. Čekaj da postigne broj obrtaja. Čekaj turbo. Čekaj da pumpi stigne gorivo ili da padne cena ili dođe lepo vreme. Čekaj da skoknem do pumpe. Čekaj, ima samo par njih ispred mene. Čekaj da natočim. Čekaj da platim. Čekaj da se vratim sa pumpe. Čekaj da zaradim pare pa da skoknem do servisa, moram redovno reketiranje da obavim. Čekaj da mi zamene ulje/kočnice/kaiševe/lance/sonde/svećice/itd. Čekaj da se vratim servisa. Čekaj da ga ugasim pa da se odmorim od buke, treske, trzanja. Čekaj da dođe taj fizički nemoguć "spas" za fosilce. Čekaj da ljudi ogluve pa da im buka ne smeta. Sa električnim: Auto spreman čeka vozača, a ne obratno. Čekanja nema ili ga ima daleko ređe, u ekstremnim situacijama, a sve ukupno daleko manje. Neće me više niko naterati na fosilna čekanja, na koliko halucinirao da može "narediti" nekom sa savremenim kolima da "čeka". Loše navike u ovom slučaju vrlo lako nestaju kada se proba.
Podelite komentar
dragan s
precice na struju a struju ce dobijati iz agregata koji koriste ugalj - naftu ili gas pa ko je ovde lud
Podelite komentar
Elektro-vozač
@dragan s
1. Ne banalizuj. Struju možeš dobiti iz bilo čega, gorivo ne. 2. Svejedno bi bilo bolje, u svakom pogledu.
Podelite komentar
kralj
@dragan s
Mora se negde poceti i nekako, ti si lud ovde!
Podelite komentar