Audi priprema nekoliko novih modela, uključujući Q9
Prošlog meseca je Audi predstavio novi SUV Q6 koji je postao najveći model nemačkog brenda, ali u pripremi je još jedan veliki SUV
Audijev ciklus planiranja proizvoda je promenjen zbog napada Rusije na Ukrajinu i globalne nestašice čipova, ali kompanija i dalje planira da uskoro prestane sa prodajom modela sa SUS motorima, s tim da svaki model ima još najmanje jedan proizvodni ciklus pre nego svi postanu električni.
Najinteresantniji model koji se očekuje jeste SUV Q9, koji će svoje mesto naći iznad Audija Q7 i biti konkurent BMW-u X7 te Mercedesu GLS. Očekuje se da će Q9 stići 2025. godine možda kao poslednji model sa SUS motorom.
U međuvremenu Q8, uključujući S i RS verziju, dobija osveženje krajem 2023. godine sa 12-voltnim blagim hibridnim sistemom i poboljšanjima infotainment sistema. Q7 će doživeti slične promene, ali tek 2025. godine. Popularni Q5 će takođe proći veći redizajn 2025. godine i ostaće u proizvodnji do 2033. godine kada će Audi u istoriju poslati svoj konvencionalni pogon. Konačno, Q3 se očekuje 2024. godine s blagim hibridnim sistemom.
Što se tiče sedana, A8 verovatno neće doživeti nikakve promene pre kraja proizvodnje. A7 će proći facelift tretman 2025. godine, dok će A6 dobiti tehnologiju za pomoć vozaču i blagi hibridni sistem u drugoj polovini ove godine. A4 i A5 će biti osveženi 2024. godine, a A3 tek 2025. godine.
Loše vesti se odnose na R8 koji neće još dugo živeti u trenutnoj formi. Superautomobil s V10 motorom će preći na električni pogon nakon završetka proizvodnje aktuelnog modela. Audi želi sa nastavi s modelom TT u istom kapacitetu, ali sledeća generacija nije potvrđena.
Iz Audija se očekuje niz električnih modela, A6 E-tron tako dolazi 2024., Artemis project EV 2026, a drugi modeli bazirani na PPE platformi 2025. godine. E-tron će dobiti poslednje osveženje 2023., dok će E-tron GT biti osvežen sredinom ciklusa 2025. godine.
Video: Brzina i luksuz imaju novo ime - Deus Vayanne: Ovo je izazov austrijskog proizvođača
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
dragan s
precice na struju a struju ce dobijati iz agregata koji koriste ugalj - naftu ili gas pa ko je ovde lud
Podelite komentar
Roki
Vidis koliko te poremetilo ev pa niko ne ide na pumu i nazad kuci to se obavi usput za par min sto vozacu ev nikako nije jasno , a tebi sto trebas cekat satima je normalno da od kuce ides na punionicu i natrag kuci . Kakav crni r8 , procitaj sta pisem ,ljudi nemaju za fiestu , clia , corsu obicna jeftina i sasvim dovoljno dobra auta , ne zive svi na stazi da im treba 500ks i ubrzanje za 3 sekunde do 100kmh , za obicnu cestu apsolutno nepotrebno . Samo ti nastavi zivjet u svom svjetu , al zapamti da nije to bas tako kako si ti umislio ! Pises o cekanju ja ne znam dali si ikad vozio pravi auto ocito nisi , pises cekaj da uđe u brzinu , cekaj da krene ,cekaj ovo cekaj ono .... ja vece gluposti nisam procitao pa da je to istina kako je moguce upalit auto napravit 7 km za 9 min pridrzavajuci se ogranicenja a toliko moras cekat ? Idi bre cekaj satima da ti se bakterije napune i ne smaraj !
Podelite komentar
Aleksandar
Nema većeg pametnjakovića od električnog vozača i većeg đubreta od električnog auta
Podelite komentar