Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
V8
Ma ima reket da se plaća što voziš BMW..KAO nekada radio pretplata u kolima, pa su ljudi vadili kasetofone iz autada ne bi plaćali i tu muku ,kako vidim na planeti će ostati malo ljudi sa ovakvim ponašanjem zemaljaca...
Elektro-vozač
Postoje *usluge* koje proizvođači nude i koje imaju smisla da budu plaćane "mesečno" kao što su to, recimo, Internet putem mobilne mreže, podaci o saobraćaju, muzika "po porudžbini" i slično. To nije stvar uređaja koji neko kupi ili "provali". Bilo bi sasvim glupo i nepošteno nekome naplaćivati već naplaćeno kao što to BMW izgleda cilja. Postoji i treća ili srednja opcija ali je pitanje kako ih mogu zaštiti - neki deo u automobilu zapravo NE plaćate kupovinom automobila uopšte već samo po upotrebi. U tom slučaju garancije otpadaju kao stavka - oni su zaduženi za njihovo održavanje o svom trošku.
Srbo
Ma mi ima da provalimo odma kako se to uključuje... biće kod čoveka za 50 eur godišnje sve ... a da BMW ne provali...