Da li je "ludi" Elon Mask najveći razlog zašto ljudi kupuju Teslu?

 
 ≫ 
  • 11

Mask je sveprisutan i spreman na sve da bi to i ostao

Da li možete da se setite imena nekog direktora, šefa ili vlasnika automobilske kompanije? Na to pitanje će valjda 99 posto ljudi spontano odgovoriti s – Elon Mask. Niti jedan čovek nije u istoriji bio u toj meri personalizacija neke automobilske kompanije, njeno lice i naličje, kao harizmatični Amerikanac koji se prilično uspešno bavi svim i svačim.

Mask je sveprisutan i spreman na sve da bi to i ostao. Jedna od najvećih svetskih zvezda društvenih mreža koji ne bira način kako bi sebe i svoje kompanije stavio u prvi plan.

Da li možete da zamislite Christiana Meuniera iz Jeepa kako šašavo pleše na pozornici povodom otvaranja nove fabrike, Floriana Huettla iz Opela kako puši marihuanu tokom intervjua na podcastu Joea Rogana, Škodinog Klausa Zellmera kako na Tweeteru objavljuje da Škodine deonice imaju previsoku cenu ili Béatricea Fouchera iz DS-a kako lansira DS 9 u svemir?

Teško jer verovatno nemate pojma da ti ljudi uopšte postoje. Ali za Maska dobro znate, između ostalog, jer je napravio sve navedeno (dobro, nije lansirao DS9, već Teslu Roadster) i spreman je da učini i više, navodi Jutarnji.hr.

Mask je sinonim za Teslu i električne automobile i mnogi ljudi ga obožavaju, u njemu vide uzor. Međutim, kako je to uobičajeno s ekstravagantnim zvezdama, Maska mnogi ne mogu da smisle. Navodno je među njima i veliki broj onih zaposlenih u Tesli.

U svojim ispadima Mask je često agresivan, uvredljiv, a ponekad i vrlo neodgovoran, ali često je i vrlo zabavan, hrabar, prkosi konvencijama i deluje vrlo, vrlo pametno.

Nema sumnje da je njegovo lice i delo najveća reklama, ali i najveća antireklama za Teslu. Mnogi su ovaj automobil odabrali upravo zato što veruju Masku. Drugi ga ne bi kupili ni da je jedini na svetu, zato što ne veruju Masku.

Kompanija je prvenstveno tako uspešna zbog Maska. Ne, ne zanemarujemo rad hiljada genijalnih inženjera koji stoje iza Teslinih modela, ali bez Maska uspeha ne bi bilo. Isto bi se dogodilo i da jednog dana katastrofalno propadnu. Niko ne bi okrivljivao male zverke, pa čak ni automobile. Krivac broj jedan, dva i tri bio bi Musk.

Video: Koje su ekonomske posledice želje Ilona Maska za slobodom govora: Sve o prodaji Tvitera

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • robi

    7. avgust 2022 | 09:20

    kunem se da vidim 10.000 mercedesa na cestama i tek jednog ili nijednog teslu..smrdi nesto tu sa 'ovakvim'navodnim bogatasima

  • Roki

    10. avgust 2022 | 23:21

    El vozaču evo proverio sam lažeš!

  • Elektro-vozač

    6. avgust 2022 | 02:58

    Ja sam je kupio bez obzira na njega, čak je on "malo" problem. Ipak, ne kupujemo mi njegov imidž već proizvode koji odlično rade i pružaju užitak kakva druga kola ne mogu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA