Slamka spasa za dizelaše i benzince u Evropskoj uniji: Od 2035. godine biće legalna i sintetička goriva
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Britva
Hahah lepo sam se nasmejao, dal cemo da dozivimo 2035godinu?
Podelite komentar
Roki
El vozac LAZOV !
Podelite komentar
Elektro-vozač
Samo će teško zadrti to hteti. Sintetička goriva su skuplja od fosilnih, ekosistem i dalje prljaviji od električnog, vožnja podjednako očajna i život nepraktičan kao sa fosilcima (u odnosu na električne). Jedini "spas" njima je da zabrane dobru stvar koju narod želi: električne, a to se neće desiti.
Podelite komentar
Iki
@Elektro-vozač
Al ti lupetas
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Iki: Ima li nešto što misliš da nije tačno? Sveža vest je da apsolutna većina ljudi *želi* da pređe na električna vozila, činjenice su da je sistem i ukupno gledano čistiji, zadovoljstvo vlasnika je neprikosnoveno i nikad viđeno sa fosilcima, ne zahteva maltretiranja po pumpama i servisima. Sintetička goriva možda gore malo čistije ali zahtevaju komplikovaniju proizvodnju kojoj je potrebna "sveža" energija pa na taj način može ispasti i prljavija od fosilne a sigurno je skuplja od električne jer zbog (ne) efikasnosti i potrebe za transportom. Puca kao zvečka pre nego što počne.
Podelite komentar
Stojko
@Elektro-vozač
Kako ne zahteva pumpe i servise? A ako moram da napunim elektricni auto to traje sat vremena za razliku od dosadasnjih 5 minuta na pumpi. Naravno i elektricni auto ima delove koji se kvare i habaju od upotrebe i menjaju pa ti i za takav auto treba majstor.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Elektro-vozač
@Stojko: vrlo je jednostavno. Električni se mogu puniti bilo gde, bilo kada, utičnica ima svuda i nije ih potrebno posebno "vodati" bilo gde i gubiti vreme na to. Kada bi fosilnima moglo automatski da "curka" gorivo dok su parkirani ni oni nebi išli na pumpe. Ja "gubim" svog vremena oko 5-6 sekundi (da) svakog dana na punjenje, ranije sam trošio najmanje 10, u proseku 15 minuta nedeljno na pumpe (mereno, sa pumpom usput, u komšiluku). Dakle EV au bolji. Imaju i delove koji se habaju i kvare, naravno, ali ništa ni približno često kao kod fosilaca kod koji je to pretočeno u "redovno održavanje" da bi zvučalo manje bolno od "redovno kvarenje ili reketiranje". Od toga je ostala dopuna tečnosti za staklo i zamena guma. Motornog ulja nema. Kočnice traju 10 (deset) puta duže. Nema potrebe za filterima (sem onih za kabinu), senzorima (tu su neki ali daleko manje i jednostavnije), katalizatorima, itd.
Podelite komentar